لاریجانی: نام قهرمان بهمن گلبارنژاد برای همیشه جاودان خواهد ماند

مقامات و شخصیت های کشور با صدور پیام های جداگانه درگذشت قهرمان دوچرخه سواری کشورمان را در جریان مسابقات پارالمپیک تسلیت گفتند؛ در این باره رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نام قهرمان بهمن گلبارنژاد برای همیشه جاودان خواهد ماند.

به گزارش ایسکانیوز، علی لاریجانی در این پیام اظهار کرد: فقدان تاسف بار و غم انگیز قهرمانان دوچرخه سواری کشورمان آقای بهمن گلبارنژاد در جریان مسابقات پارالمپیک موجب تاثر فراوان گردید.
وی افزود: ایشان که از جانبازان سرافراز انقلاب اسلامی بودند، تمام تلاش خود را برای افتخارآفرینی برای کشور معطوف داشت و بدون شک نام این قهرمان برای همیشه جاودان خواهد ماند.
رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن عرض تسلیت درگذشت این ورزشکار گرانقدر به جامعه ورزشی، جانبازان و معلولان، ملت شریف ایران و خانواده بزرگوارش، برای وی از خداوند متعال طلب رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر مسالت کرد.

پیام تسلیت معاون اول رئیس جمهوری
همچنین اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری در پیامی در صفحه اینستاگرامی خود درگذشت بهمن گلبارنژاد را به خانواده آن مرحوم، جامعه کشور و مربیان و دست اندارکاران کاروان ورزشی اعزامی و ملت بزرگوار ایران تسلیت و برای وی رحمت واسعه و برای بستگان آن مرحوم صبر و اجر مسالت کرد.
وی افزوده است: در شرایطی که ملت بزرگ ایران از درخشش و موفقیت های ورزشکاران و قهرمانان خود در مسابقات پارالمپیک ریو مسرور و شادمان است، حادثه دردناک درگذشت یکی از ورزشکاران و قهرمانان دوچرخه سوار و از یادگاران دوران پرافتخار دفاع مقدس بهمن گلبارنژاد جانباز دلاوری که به رغم مشکلات جسمی با تمام توان و غیرت مثال زدنی خود و در حین رقابت برای کسب مدال و تلاش برای افتخار آفرینی برای ملت و کشورش مصدوم شد و به دیدار معبود شتافت، میهن اسلامی ما را در حیرت و تأثر و تأسف شدید فرو برد.
به گزارش ایرنا، بهمن گلبارنژاد دوچرخه سوار ایران که روز گذشته (شنبه) در جریان رقابت های دوچرخه سواری جاده بازی های پارالمپیک 2016 دچار حادثه شد و از ناحیه گردن آسیب دید، پس از انتقال به بیمارستان دچار حمله قلبی شد و درگذشت .

206/201

کد خبر: 678731

وب گردی

وب گردی