برانکو: شرایط نوراللهی با انصاری فرق دارد/ هنوز برای حضور در جام‌حذفی تصمیم نگرفته‌ایم

سرمربی پرسپولیس گفت: شرایط نوراللهی با انصاری فرق می‌کند و او قانوناً نمی‌تواند در این مقطع از تیم ما جدا شود.

به گزارش ایسکانیوز، برانکو ایوانکوویچ پس از دیدارش با علی‌اکبر طاهری در باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: در این جلسه درباره بازی با سپاهان و بازی‌های جام حذفی صحبت کردیم. هنوز مشخص نیست که بدون بازیکنان ملی‌پوشان‌مان در این بازی‌ها شرکت کنیم. در این خصوص ما درخواست‌مان را ارائه کرده‌ایم و منتظر پاسخ هستیم.

وی درباره اینکه گفته می‌شود احمد نوراللهی شاید در نیم فصل از این تیم جدا شود اظهار داشت: نوراللهی بازیکن ماست و با ما قرارداد دارد و جایی نمی‌رود.

سرمربی پرسپولیس در واکنش به اینکه درباره ساسان انصاری هم چنین صحبتی را مطرح کرد، اما این بازیکن در ادامه فصل از این تیم جدا شد خاطرنشان کرد: وضعیت این دو بازیکن فرق می‌کند. ساسان در زمان فصل نقل‌وانتقالات از ما جدا شد، اما الان زمان نقل‌وانتقالات نیست و نوراللهی قانوناً نمی‌تواند جایی برود.

برانکو راجع‌به اینکه گفته می‌شود سروش رفیعی و اشکان دژاگه بازیکنان مدنظر او برای حضور در پرسپولیس هستند، گفت: درباره دژاگه صحبتی ندارم. رفیعی هم در حال حاضر تحت قرارداد تراکتورسازی است و خوب نیست که الان ما درباره او صحبت کنیم.

وی همچنین درباره رویارویی احتمالی تیمش با استقلال در فینال جام حذفی اظهار داشت: ما اگر می‌خواهیم قهرمان شویم، باید همه تیم‌ها را ببریم.

برانکو در پایان در مورد برنامه تمرینی تیمش برای بازی با سپاهان خاطرنشان کرد: ما هر روز تمرین داریم و روز سه‌شنبه راهی اصفهان می‌شویم و تمرینات‌مان را در آنجا انجام می‌دهیم البته امروز و فردا تمرینات ما پشت درهای بسته برگزار می‌شود.

604/602

کد خبر: 678765

وب گردی

وب گردی