بروجردی: نقض آتش بس سوریه از سوی آمریکا امکان ویژه‌ای را در اختیار داعش قرار داد

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: روسیه باید خسارت وارده به نیروهای نظامی سوریه را از طریق اقدام جدی برعلیه تروریست‌ها جبران کند.

به گزارش ایسکانیوز، علاءالدین بروجردی در گفت‌وگو با خانه ملت، در خصوص نقض آتش بس از سوی آمریکا و حمله به ارتش سوریه، اظهار داشت: اقدام آمریکا در حمله هوایی به نیروهای سوریه به شدت محکوم می گردد، این اقدام نشان دهنده این واقعیت چندین بار اثبات شده‌ای است که آمریکا از تروریست‌ها حمایت می‌کند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از روسیه به جهت اعتماد به آمریکا در جریان توافق بر سر آتش بس، بیان کرد: این اقدام آمریکا موجب شد که یک موقعیت حساس در اختیار نیروهای داعش قرار بگیرد. اکنون نوبت روسیه است که با اعتماد به آمریکا و انجام توافق، این آتش بس را رقم بزند که در طی آن آمریکایی‌ها از تروریست‌ها حمایت کردند و این فاجعه به وجود آمد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بنابراین روسیه باید این خسارت وارده به نیروهای نظامی سوریه را از طریق اقدام جدی برعلیه تروریست‌ها را به گونه‌ای جبران کند.

بروجردی با تاکید بر لزوم انجام اقدام متقابل از سوی سوریه در پاسخ به این اقدام آمریکا، گفت: سوریه نیز همانگونه که آمریکایی ها گفتند اشتباهی این حمله را انجام دادیم باید تلاش کنند تا اشتباهی جنگنده‌های آمریکا را ساقط نماید.

201/201

کد خبر: 678776

وب گردی

وب گردی