اختصاص بن خرید لوازم التحریر و البسه به دانش آموزان کم برخوردار‎

با هماهنگی اداره آموزش شهروندی معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 11 و آموزش و پرورش بن کارت های لوازم التحریر و البسه بین 700 نفر از دانش آموزان کم برخوردار در119 مدرسه توزیع می شود.

به گزارش ایسکانیوز سید عباس طباطبایی معاون اجتماعی و فرهنگی این منطقه با اشاره به برگزاری جلسه راهبردی با آموزش و پرورش؛ گفت: در راستای اجرای برنامه های مدیریت شهری با هدف کاهش فقر و ارتقای کیفیت زندگی شهروندان کم بضاعت با دعوت تعدادی از خیرین محلی و اصناف و با استفاده از ظرفیت های موجود اقتصادی و اجتماعی بالقوه سطح منطقه، به منظور مشارکت طبقات مختلف جامعه در کمک رسانی به محرومین بستر مناسب ایجاد شده است.

طباطبایی افزود:با شناسایی دانش آمورانی که توانایی تأمین حداقل های شروع تحصیل خود را ندارند با همکاری خیرین ،قرارگاه جهادی امام رضا(ع) منطقه11 و همراهی شهرداری منطقه نسبت به تهیه وسایل ضروری این دانش آموزان اقدام شد.

به گفته او درهمین راستا 3500 قطعه بن شهروند به مبلغ 200.000ریال در مجموع 700.000.000 ریال جهت خرید از نمایشگاه های بازباران و فروشگاه شهروند از طریق مدیران مدارس در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد.

105105

کد خبر: 678786

وب گردی

وب گردی