رئیس پارک علم و فناوری استان مازندران: دانشگاه آزاد اسلامی نقش مهمی در توسعه فناوری دارد

رئیس پارک علم و فناوری استان مازندران گفت: با توجه به ضرورت تبدیل علم به ثروت دانشگاه آزاد اسلامی نقش مهمی در توسعه فناوری دارد.

به گزارش ایسکانیوز، علی معتمدزادگان در بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر، دانشگاه آزاد اسلامی را یکی از مجموعه‌های بزرگ بعد از انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی توانست نیازهای جوانان و خانواده‌ها را در بحث آموزش و پژوهش با شتاب فراوان مرتفع سازد.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی در دو سال گذشته با توجه به زیرساخت‌های خوبی که در زمینه کارگاه‌ها، آزمایشگاه‌ها و زمین‌های زراعی ایجاد کرد در حوزه بهره‌برداری در فناوری‌ها خوب درخشید و با توجه به شرایط انعطاف پذیری که دارد، توانست علاقه‌مندان زیادی را برای ادامه تحصیل جذب کند.

معتمدزادگان تلاش استادان و اعضای هیات علمی واحد قائم‌شهر را در پیگیری توسعه فناوری این واحد دانشگاهی تحسین کرد و گفت: در چند سال گذشته با ارتباطی که پارک علم و فناوری استان با واحد قائم‌شهر برقرار کرد، توانستیم مدیریت شرکت‌های خوب پارک را به عهده استادان این دانشگاه واگذار کنیم.

وی افزود: با فعالیت‌های صورت گرفته توسط پارک علم و فناوری و دانشگاه توانستیم یکی از دستاوردهای استادان واحد قائم‌شهر که گیاهی دارویی است را به ثبت برسانیم تا با اخذ مجوز از وزارت بهداشت از سوی پزشکان نیز تجویز شود.

رئیس پارک علم و فناوری استان مازندران از ایجاد یک مرکز رشد مستقل با همکاری واحد قائم‌شهر خبر داد و گفت: امیدواریم پارک علم فناوری با وجود پتانسیل‌های موجود بتواند در خدمت این واحد دانشگاهی باشد.

وی با توجه به زیرساخت‌های خوب و نیروی انسانی قوی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: امیدواریم دانشگاه آزاد اسلامی با یک جهت گیری و برنامه ریزی قوی و بجا به اقتصاد دانش‌بنیان منطقه کمک کند و موجب رشد آن شود.

20101

کد خبر: 678819

وب گردی

وب گردی