ماجرای دختر جوان با قدرت فوق العاده در یک کتاب

نخستین جلد از مجموعه « رایلی آدامسون» نوشته‌ شنون میر با ترجمه شیما حسینی توسط نشر ویدا منتشر شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی نشر ویدا «رایلی آدامسون»دخترجوانی است که با توانایی خارق العاده اش به کمک دیگران می شتابد. رایلی می‌تواند بچه‌های گمشده را درهرجایی که هستند، زنده یا مرده حس کند. هروقت پدرومادری ازهمه‌جا ناامیدمی‌شوند به سراغ رایلی می روند.

براساس این گزارش «گرانبها» نخستین داستان از این مجموعه است که توسط شیما حسینی ترجمه شده است.:«رایلی قهرمان متفاوتی است. نخست اینکه بسیاری از قهرمانان در ادبیات ‍پسران هستند و یا دختران در حاشیه‌ی داستان‌های اسطوره‌ای یا فانتزی دیده می شوند اما این بار یک قهرمان دختر به خانه ی نوجوان ایرانی راه یافته است.. از طرفی نویسنده دنیایی نو و با قوانین متفاوت خلق نکرده. رایلی و دوستانش در دنیای ما زندگی می کنند اما به دلیل ویژگی های خاصی که دارند، اتفاقات خاصی را تجربه می کنند. بنابر این نوجوانان درک مشابهی از شخصیت و زندگی آن می توانند داشته باشند. رایلی سرسخت و تندخوو در عین حال اخلاق‌گراست و می تواند بسیاری از مخاطبان را به خود جذب کند.»

حسینی ادامه داد :«این شخصیت ازطرف خانواده‌اش رانده شده یا به نوعی آن‌ها را ازدس ت داده است.امامربی ودوستانش به خانواده‌ او تبدیل شده اند پس رایلی خودرابه آب وآتش می‌زند تاا زآن‌هامحافظت کندوقلبش می‌تپد برای نجات کسانی که غیرازاوکمکی ندارند لذا این کتاب علاوه بر خلق دنیایی تخیلی به اضول اخلاقی نیز اشاره دارد.»

او با اشاره به استقبال مخاطبان خارجی از این اثر افزود:«ناشرخارجی بیش از یک میلیون نسخه ازاین کتاب رافروخته وبیش از 3000 نفرازخوانندگان این کتاب به آن پنج ستاره داده‌اند.»

این کتاب ۲۵۲ صفحه دارد و با قیمت ۱۵ هزار تومان وارد بازار نشر شده است.

502502

کد خبر: 678861

وب گردی

وب گردی