امکان بررسی خارج از نوبت لایحه جامع نظام انتخابات در مجلس

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی معتقد است اگر دولت ارائه لایحه جامع به مجلس را تسریع دهد مجلس نیز خارج از نوبت لایحه جامع نظام انتخابات را مورد بررسی قرار می دهد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خانه ملت ،امیر خجسته ، در خصوص انتقاداتی که به اصلاحات قانون انتخابات می‌شود، اظهار داشت: ناپایدار بودن قانون انتخابات به این جهت است که تاکنون دولت لایحه جامع قانون انتخابات را به مجلس ارائه نکرده است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ارائه لایحه جامع قانون انتخابات به مجلس از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، بیان کرد: با تهیه و ارائه این لایحه یکبار برای همیشه جمع بندی قوانین انتخابات انجام می‌شود تا این کار خاتمه یابد.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه تاکنون لایحه جامع نظام انتخابات هنوز به مجلس ارائه نشده است، ادامه داد: در حال حاضر با توجه به نزدیک بودن انتخابات،هرگونه اقدامی در این زمینه سیاسی محسوب می‌شود.

خجسته با بیان اینکه دولت اگر ارائه لایحه جامع نظام انتخابات به مجلس را تسریع کند، ما نیز در مجلس شورای اسلامی به صورت خارج از نوبت این لایحه را مورد بررسی قرار می دهیم، متذکر شد: متاسفانه تا به حال این اقدام را از دولت ندیده‌ایم و نیاز است که دولت این کار را به صورت فوری انجام دهد.

205/201

کد خبر: 678884

وب گردی

وب گردی