لیست مازاد منصوریان در نیم فصل

3 بازیکن استقلال در نیم فصل از این تیم جدا خواهند شد.

به گزارش ایسکانیوز، علیمنصور قصد دارد در نیم فصل تعدادی از بازیکنان استقلال را در لیست مازاد قراردهد. البته سرمربی استقلال سه بازیکن نیمکت نشین تیم را نمی خواهد و حتی نام دو نفر از بازیکنان رفتنی از استقلال مشخص شده است.

امین حاج محمدی

این بازیکن با قراردادی میلیاردی قرارداد خود را با استقلال تمدید کرد و تا کنون موفق نشده در 6 هفته اخیر رقابت های لیگ برتر برای آبی پوشان به میدان برود.از طرفی منصوریان تمایلی برای استفاده از این بازیکن را ندارد.

این مدافع از تیم پیکان با مهدی رحمتی و به واسطه این دروازه بان به استقلال آمد و حتی در فصل گذشته هم این بازیکن عملکرد خوبی نداشت اما علی رغم میل باطنی منصوریان در استقلال ماندنی شد.

میثم مجیدی

مدافع کناری استقلال که فصل گذشته به واسطه عملکرد نسبتا خوبش به تیم ملی هم دعوت شد اما امسال نیمکت نشین شده و تنها در یکی دو بازی برای آبی پوشان به میدان رفته است.این بازیکن جزو لیست مازاد منصوریان بوده و به احتمال فراوان وی در نیم فصل از استقلال جدا شود.

این بازیکن از استقلال خوزستان به استقلال تهران آمد و در سال گذشته جزو مهره های اصلی پرویز مظلومی به حساب می آمد.

آرش افشین

افشین از ملوان به استقلال آمد و با عقد مبلغ قراردادی 400 میلیون تومانی با آبی های پایتخت به توافق رسید.وی در تمرینات پیش فصل تیم خود را آماده نشان داد اما منصوریان در 6 هفته اخیر از این بازیکن استفاده نکرده و حتی نام افشین را در لیست 18 نفره تیم هم قرار نمی دهد.

همین موضوع باعث شده تا افشین در فکر جدایی از استقلال فرو برود.چون احتمال زیاد سرمربی استقلال نام افشین را در لست مازاد خود در نیم فصل قراردهد.

بختیار رحمانی

بختیار رحمانی بازیکنی که با سر و صدای زیادی به استقلال آمد و حتی قراردادی نزدیک به دو میلیارد با استقلال بست اما نتوانست خواسته های کادر فنی را برآورده کند و به همین خاطر در چند بازی اخیر روی نیمکت آبی ها نشست.

منصوریان چند بار به او تذکر داد و جلسه برگزار کرد و اگر این بازیکن نتواند قابلیت خود را نشان دهد.بدون شک در نیم فصل از استقلال جدا خواهد شد و با توجه به حضور ابراهیمی و باقری کار رحمانی از قبل سخت تر شده و وی باید برای رسیدن به ترکیب اصلی تلاشش را بیشتر کند.

603/602

کد خبر: 678908

وب گردی

وب گردی