اینترمیلان نفس یوونتوس را گرفت

تیم فوتبال اینترمیلان در حضور بیش از 70 هزار تماشاگر ورزشگاه سن سیرو، نخستین شکست یوونتوس را رقم زد تا بانوی پیر تورین صدرجدول رده بندی را از دست بدهد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایرنا، در حساس ترین دیدار هفته چهارم لیگ باشگاه های ایتالیا، اینترمیلان در خانه خود از یوونتوس که قهرمان پنج فصل گذشته محسوب می شود، پذیرایی کرد.
نیمه نخست این دیدار حساس بیشتر به درگیری بازیکنان در میانه میدان اختصاص یافت و صحنه خاصی روی دروازه ها رخ نداد.
در نیمه دوم و برخلاف روند بازی که در اختیار اینترمیلان بود، ارسال «الکساندر ساندرو» در میان غفلت مدافعان میزبان به «لیش اشتاینر» رسید تا این بازیکن سوییسی نخستین گل بازی را برای یوونتوس به ثمر برساند.
در دقیقه 68، کرنر ارسالی از سوی «اور بانگا» را «مائورو ایکاردی» مهاجم جوان و کاپیتان آرژانتینی اینترمیلان با ضربه سر به گل تساوی تبدیل کرد.
در دقیقه 78، «ایوان پریسیچ» هافبک اهل کرواسی که تنها لحظاتی از حضورش در میدان می گذشت، توپ ارسالی از سوی ایکاردی را با ضربه سر تماشایی به تور دروازه یوونتوس دوخت و گل دوم اینترمیلان را به ثمر رساند.
در لحظات باقی مانده، تلاش بازیکنان یوونتوس که به بانوی پیر تورین شهرت دارد برای رسیدن به گل تساوی بی ثمر ماند.
«اور بانگا» هافبک باتجربه اینترمیلان در دقیقه 89 این دیدار از زمین بازی اخراج شد.
اینترمیلان که در این فصل با هدایت «فرانک دی بوئر» در مسابقات حضور یافته است با کسب این پیروزی هفت امتیازی شد و یوونتوس 9 امتیازی باقی ماند و صدر جدول رده بندی را به ناپولی واگذار کرد.
از دقایقی دیگر و در آخرین دیدار هفته چهارم لیگ باشگاه های ایتالیا، تیم فیورنتینا در شهر فلورانس از آ.اس رم میزبانی می کند.
702/602

کد خبر: 678928

وب گردی

وب گردی