معرفی شیائومی Mi 5s سه‌شنبه ۶ مهر

ظاهرا سه‌شنبه ۶ مهرماه قرار است شاهد معرفی مدل پیشرفته تری از گوشی شیائومی Mi 5 با نام Mi 5s باشیم. این مدل جدید از نظر سخت‌افزاری رده‌بالا محسوب می‌شود و اولین مدلی خواهد بود که در آن از حسگر اثرانگشت ultrasonic که ساخته شرکت کوالکام است استفاده شده. استفاده از این حسگر به این معنا است که اطلاعات حسگر اطلاعات بایومتریک در این مدل زیر صفحه‌نمایش کارگذاشته شده است.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از دیجی کالا، درباره صفحه‌نمایش این گوشی هم می‌دانیم که با یک نمایشگر ۵٫۱۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ طرف هستیم. تراشه اسنپ‌دراگون ۸۲۱ به کار رفته در این گوشی یک پردازنده مرکزی چهار هسته‌ای با فرکانس ۲٫۴ گیگاهرتز دارد و در آن از پردازنده گرافیکی Adreno 530 استفاده شده است.

احتمالا دو یا سه مدل از این گوشی با مشخصات مختلف به بازار عرضه می‌شود. یک مدل ۳ گیگابایت RAM و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد و یک مدل دیگر ۴ گیگابایت RAM و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد. حتی گفته شده ممکن است مدل سومی هم در کار باشد، مدلی با ۶ گیگابایت RAM و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی.

در این گوشی از یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی و یک باتری ۳۴۹۰ میلی‌آمپرساعتی که از تکنولوژی Quick Charge 3.0 هم پشتبانی می‌کند استفاده شده است. قیمت گوشی و اطلاعات بیشتر درباره مشخصات آن در روز معرفی منتشر خواهند شد اما حدس می‌زنیم مثل سایر گوشی‌های ساخت شرکت شیائومی قیمت آن نسبت به مشخصات به‌صرفه باشد.

20103

601

کد خبر: 678956

وب گردی

وب گردی