لایحه برنامه ششم توسعه از یکشنبه آینده در دو نوبت در کمیسیون تلفیق بررسی می شود

سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: رسیدگی به لایحه برنامه ششم توسعه از هفته آینده در دو نوبت عصر و شب در این کمیسیون آغاز می شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایرنا، محمد خدابخشی افزود: جلسه کمیسیون تلفیق مجلس برای بررسی لایحه برنامه ششم توسعه از یکشنبه هفته آینده برگزار می شود.
وی یادآور شد: اعضای این کمیسیون صبح در جلسه علنی حضور می یابند، سپس از ساعت 14 تا 18 و در ادامه از ساعت 19 تا 21 در جلسات کمیسیون تلفیق مجلس، لایحه برنامه ششم توسعه را رسیدگی می کنند.
وی با بیان این که در سه هفته تعطیلات مجلس شورای اسلامی نیز جلسات هیات رییسه کمیسیون تلفیق برگزار شد، خاطرنشان کرد: اعضا در این جلسات پیشنهادهای کمیسیون های تخصصی را مورد بحث و بررسی قرار دادند و رسیدگی اولیه لایحه برنامه ششم توسعه انجام شد.
نماینده مردم الیگودرز در مجلس دهم ادامه داد: کمیسیون تلفیق مجلس تاکنون چندین بار تشکیل جلسه داده است که در این جلسات اعضای هیات رییسه این کمیسیون انتخاب شدند، همچنین نمایندگان دولت توضیحاتی درمورد لایحه برنامه ششم ارائه دادند.
وی اضافه کرد: در جلسات کمیسیون تلفیق مجلس، چهار کار گروه مختلف تشکیل شده که در این کارگروه ها موارد مرتبط لایحه برنامه ششم توسعه مورد بررسی قرار گرفته است.


به گزارش ایرنا، مجلس شورای اسلامی از 13 شهریورماه تا چهارم مهرماه 95 به دلیل تعطیلات تابستانی جلسه علنی ندارد.
نخستین جلسه کمیسیون تلفیق مجلس 26 مرداد ماه برگزار شد و در این جلسه اعضای کمیسیون تلفیق مجلس، هیات رییسه این کمیسیون را انتخاب کردند، در این جلسه، حمیدرضا حاجی بابابی نماینده همدان به عنوان رییس کمیسیون تلفیق مجلس انتخاب شد.
محمود بهمنی نماینده ساوجبلاغ و محمدرضا تابش نماینده اردکان نیز به عنوان نواب اول و دوم ، جبار کوچکی نژاد نماینده رشت و علی ساری نماینده اهواز به عنوان دبیران و محمد خدابخشی به عنوان سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس انتخاب شدند.


202/201

کد خبر: 678985

وب گردی

وب گردی