بلاژوویچ: اعلام اخراج کرانچار پیش از دربی زاگرب نوعی شانتاژ بودکرانچار از دینامو زاگرب اخراج شد

سرمربی پیشین تیم ملی ایران اخراج زلاتکو کرانچار از تیم دینامو زاگرب کرواسی را سیاست اشتباه و اعلام آن قبل از بازی این تیم برابر ریجکا را نوعی شانتاژ عنوان کرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از تسنیم، دو شکست متوالی دینامو زاگرب در لیگ کرواسی و لیگ قهرمانان اروپا باعث شد میکرو باریشیچ، رئیس این باشگاه مطرح اروپایی به طور رسمی اعلام کند در صورت شکست در دربی زاگرب برابر ریجکا زلاتکو کرانچار را از سمت سرمربیگری اخراج خواهد کرد.

دینامو شب گذشته دربی حساس زاگرب را با نتیجه عجیب پنج بر دو به تیم ریجکا واگذار کرد و زلاتکو کرانچار طبق تصمیم از قبل اعلام شده رئیس این باشگاه از هواداران خداحافظی کرد.

در این میان میروسلاو بلاژوویچ، سرمربی پیشین تیم ملی ایران که سابقه هدایت دینامو زاگرب کرواسی را نیز دارد تصمیم باریشیچ را اشتباه عنوان کرد.

بلاژوویچ گفت: اینکه رئیس باشگاه دینامو زاگرب قبل از بازی برابر ریجکا اعلام می‌کند کرانچار را در صورت شکست اخراج خواهد کرد نوعی شانتاژ است. به نظرم هیچ یک از دلایل افت تیم دینامو به کرانچار مربوط نمی‌شود، زیرا باشگاه بهترین بازیکنان خود را قبل از آغاز لیگ قهرمانان به دیگر تیم‌های مطرح اروپایی فروخته بود. این کار بدون توجه به میزان درآمدی که نصیب باشگاه دینامو زاگرب و بازیکنان کرده است دیوانه‌وار بود.

702/601

کد خبر: 679007

وب گردی

وب گردی