ناطق نوری: غیر از روحانی گزینه ای در ذهن ندارم

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: اینکه بیان می شود من گفته ام غیر از روحانی فرد دیگری را انتخاب کنید حرف بی ربطی است.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ناطق نوری در حاشیه جشن غدیر در جمعیت هلال احمر در جمع خبرنگاران پیرامون این که او توصیه ای به حسن روحانی مبنی بر این که واکنش به بیانات مقام معظم رهبری داشته است تاکید کرد: جمله ای اخیرا از بنده نقل شده که بعدا هم تحلیل هایی به آن موافق و مخالف اضافه کردند که این نقل از بنده جعلی و ساختگی است و رسما آن را تکذیب می کنم.

او در ادامه بیان کرد: این جمله را که بیان کردند عده‌ای نزد من آمدند و به آنها گفتم غیر از روحانی فرد دیگری را انتخاب کنید حرف بی ربطی است.

حجت الاسلام والمسلمین ناطق نوری ادامه داد: گروهی نزد من آمدند و نظر دیگری داشتند و به آنها گفتم از این جا که بیرون می روید این حرفتان را دیگر تکرار نکنید و حتما اگر کسی خود را طرفدار آقای روحانی می داند از ایشان دفاع و حمایت داشته باشد و من هم نسبت به ایشان نظر موافق دارم و همین که دوست بنده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به عملکرد روحانی گفت: عملکرد روحانی را موفق می دانم و انشاءالله او در صحنه حضور دارد و خواهد بود و بنده هم گزینه دیگری غیر از روحانی در ذهن ندارم.

203/201

کد خبر: 679008

وب گردی

وب گردی