نفت  با ماشین به صدر می رسد

از سری رقابت های هفته 7 رقابت های لیگ برتر دو تیم نفت تهران و ماشین سازی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش ایسکانیوز، دو تیم نفت تهران و ماشین سازی در حالی به مصاف هم می روند که هر دو تیم احتیاج مبرم به سه امتیاز بازی دارند.نفت تهران با 9 امتیاز در جایگاه 4 و ماشین سازی با 6 امتیاز در جایگاه 11 قرار دارد.

وضعیت نامشخص دانشگر

محمد دانشگر مدافع ملی پوش نفت تهران از ناحیه پا دچار مصدومیت شده و وضعیت نامشخصی دارد و معلوم نیست که او به بازی فردا مقابل ماشین سازی می رسد یا نه! به هرحال پزشکان در تلاش هستند تا وضعیت وی را بهبود بخشند تا در ترکیب تیم قرار گیرد.

مبعلی تاثیرگذارترین بازیکن نفت

ایمان مبعلی هافبک باتجربه نفتی‌ها هرچند در بازی اخیر تیمش نتوانست زمینه‌ساز به ثمر رسیدن گلی باشد اما در پنج بازی پیش از آن، به‌اندازه کافی درخشش داشت و توانست به کمک نفتی‌ها بیاید، مبعلی تاکنون 3 بار توانسته گل زنی کند و با 3 پاس گل به‌عنوان یکی از گلسازترین بازیکنان حاضر در لیگ شانزدهم محسوب می‌شود.

ماشین سازی بدون محروم و مصدوم

اعضای تیم ماشین سازی تبریز برای دیدار با نفت با پرواز ساعت 13 فردا تبریز را به مقصد تهران ترک می کنند. آنها عصر فردا در تهران یک جلسه تمرینی را پشت سر می گذارند و آماده بازی با نفت می شوند.


ماشین سازی برای این بازی هیچ محروم و مصدومی ندارد و بدون غایب به میدان می رود.

داوران بازی

احمد صالحی – سجاد طوری – حمید سبحانی – رضا عادل – ناظر: علیرضا کهوری

ترکیب نفت تهران

میلاد فراهانی،میلاد فخرالدینی،احمد آل نعمه،علیرضا عزتی،اکبر صادقی،محمد قاضی،وحید حمدی نژاد،ایگور پراهیچ،ایمان مبعلی،عباس بوعذار و ارسلان مطهری

ترکیب ماشین سازی

مانوئل فرناندز، بهمن کامل، حبیب گردانی، ادسون هنریکه، مهدی قریشی، آندرانیک تیموریان، سجاد رهبر، پیام صادقیان، سامان نریمان جهان، حامد پاکدل و امین قاسمی نژاد

نشست خبری دایی و خطیبی

نشست خبری علی دایی سرمربی نفت تهران ساعت 13
نشست خبری رسول خطیبی سرمربی ماشین سازی تبریز ساعت 13 و 30 دقیقه

زمان بازی

نفت تهران – ماشین‌سازی تبریز – ورزشگاه تختی تهران ساعت بازی 17:30

603/602

کد خبر: 679009

وب گردی

وب گردی