بوفون: شکل باخت مقابل اینتر، برازنده یوونتوس نیست

کاپیتان بیانکونری با ابراز ناراضایتی از شیوه باخت تیمش در دربی ایتالیا، باخت تیمش در خانه اینتر را در عین تلخ بودنش به سود بانوی پیر دانست.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از تسنیم، جان لوئیجی بوفون از تیمش به خاطر عوض کردن پیروزی یک بر صفر خارج از خانه برابر اینتر با شکست 2 بر یک انتقاد کرد.

بوفون در پایان این بازی به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: این شکست واقعاً تلخ است چون 65 دقیقه ضعیف بازی کردیم و در پاسکاری‌‌مان هم دقت کافی نداشتیم و با این حال پیش افتادیم. تیمی مثل ما نباید در چنین شرایطی بازی را رها کند و آن را ببازد. در چنین شرایطی یک تساوی ممکن است رقم بخورد ما شکست قابل قبول نیست. شما برای اینکه از بازی‌هایتان نتیجه بگیرید به چیزی جز تاکتیک و تسلط بر بازی نیاز دارد و آن انگیزه و جرأت است.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم که این شکست به نفع ما خواهد بود و شاید اینکه در این مقطع از فصل تیم‌مان 1000 درصد انگیزه ندارد، طبیعی باشد. در زمین بازی ما تحت فشار فراوانی قرار گرفتیم و لازم است که یکسری چیزها را تغییر دهیم. این سومین بار در این فصل است که ما از روی یک ضربه کرنر گل می‌خوریم و این واقعاً چیزی نیست که برازنده ما باشد. جدا از چیزی که رسانه‌ها درباره قدرت ما می‌گویند و شاید هم درست باشد، باید در تمام بازی‌ها، قدرت‌مان را در زمین بازی ثابت کنیم. وقتی ساسولو را 3 بر یک شکست دادیم همه از ما تمجید می‌کردند اما راستش را بخواهید من به شخصه درباره بازی‌مان تردید‌هایی داشتم چون در آن بازی ما چهار پنج موقعیت گلزنی را به ساسولو تقدیم کردیم.

کاپیتان تیم ملی ایتالیا افزود: در بازی برابر سویا از ما انتقاد شد اما من بازی‌مان را به خاطر انسجام و موقعیت‌های گلزنی که خلق کردیم، دوست داشتم. به نظر من یکی از نقاط قدرت یوونتوس همیشه این بوده است که به طور میانگین در هر دو بازی یک گل می‌خورد. این یعنی که اگر ما در هر بازی‌مان دو گل بزنیم، عموماً بازی‌های‌مان را برده‌ایم. این فصل اما در چهار بازی‌‌مان در سری A چهار گل خورده‌ایم که این آمار شایسته تیمی مانند یوونتوس نیست.

702/602

کد خبر: 679010

وب گردی

وب گردی