اسپالتی: شکست مقابل فیورنتینا حق‌مان نبود

سرمربی تیم فوتبال رم ادعا کرد شاگردانش سزاوار باخت خارج‌ از خانه‌ برابر بنفش‌پوشان فلورانس نبوده‌اند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از تسنیم، تیم فوتبال رم اولین شکستش در فصل جدید سری A را شب گذشته (یکشنبه) در خانه فیورنتینا با نتیجه یک بر صفر متحمل شد آن هم با قبول یک گل دیرهنگام که باید مردود اعلام می‌شد چرا که یکی از بازیکنان حریف که در به ثمر رسیدن گل تأثیرگذار بود در موقعیت آفساید قرار داشت.

لوچانو اسپالتی، سرمربی رم در پایان این بازی به شبکه مدیاست پرمیوم گفت: بازی خوبی بود و دو تیمی فوق‌العاده که در حد و اندازه واقعی کیفیت‌شان بازی کردند را دیدیم. به محض اینکه بازی را تحت کنترل گرفتیم، باید با انگیزه‌ای بیشتر برای رسیدن به گل تلاش می‌کردیم و از موقعیت‌های‌مان استفاده می‌کردیم. فیورنتینا بازی خودش را انجام داد اما ما هم در نیمه دوم، توپ را بیش از اندازه آسان لو می‌دادیم و به اندازه نیمه اول با ثبات و مؤثر بازی نکردیم. بازی را باختیم اما بازیکنان حرفه‌ای رم، در این بازی کارشان را انجام دادند. در یک بازی فوتبال آن هم برابر حریفی خوب مانند فیورنتینا امکان باخت وجود دارد.

سرمربی رم معتقد بود که داور خطای پنالتی نناد توموویچ، بازیکن فیورنتینا را روی ادین ژکو نگرفته ضمن اینکه تک گل بازی هم مردود بود چون نیکلا کالینیچ که در موقعیت آفساید قرار داشت با مسدود کردن مسیر دید وویچخ شزنی، دروازه‌بان رم در این گل نقش داشت.

او تأکید کرد: برخوردی که با ژکو صورت گرفت پنالتی بود چون او در مسیر حرکت به سمت توپ بود، ضمن آنکه تماس دو بازیکن چیزی بیش از یک برخورد و در واقع یک ضربه بود. در مورد گل هم ما در رختکن درباره این اتفاق صحبت کردیم و بازیکنان معتقد بودند که آفساید بوده است. می‌خواهیم کارمان را درست انجام دهیم و واقع‌بین باشیم. شزنی به من گفت که نمی‌توانست توپ را ببیند و به همین دلیل مجبور شد جایش را تغییر دهد و به همین دلیل نتوانست خود را به توپی که شوت شده بود برساند. بازیکنانم گفتند که داور به آنها گفته توپ شوت شده خیلی از دروازه فاصله داشته و به همین دلیل نمی‌توان گل را مردود اعلام کرد. در هر حال ما باید با چیزهایی که به خودمان بستگی دارد، دست‌وپنجه نرم کنیم.

اسپالتی افزود: این شکست واقعاً آزاردهنده است چون حق تیم‌ ما نبود. شاید یک تساوی نتیجه عادلانه‌تری بود اما حوادث بازی علیه ما رقم خوردند و فرار از واقعیتی بودند که در زمین بازی دیدیم.

702/601

کد خبر: 679024

وب گردی

وب گردی