مراحل درمان مصدومان انفجار در کارخانه روغن سازی قزوین درحال انجام و رسیدگی است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت:، در پی دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر رسیدگی به وضعیت مصدومان انفجار در کارخانه روغن سازی بخش کوهین قزوین و دلجویی از خانواده آسیب دیدگان تمهیدات لازم صورت گرفت .

به گزارش ایسکانیوز از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مسعود بابایی اظهار کرد: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پس از اطلاع از این حادثه پیگیر مراحل درمانی آسیب دیدگان بوده است.
وی اضافه کرد: با دستور مستقیم وزیر تیمی از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین شامل مدیرکل، معاونت روابط کار، رئیس اداره شهرستان، روسای بازرسی و حراست و دوتن از بازرسان مجرب کار عازم این کارخانه شده و از محل حادثه بازدید و بررسی های اولیه را برای علل و عوامل وقوع این اتفاق به عمل آوردند.
بابایی گفت: با مراجعه به محل بستری حادثه دیدگان و گفت و گو با کادر درمانی، بر آمادگی لازم اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین به نمایندگی از وزارتخانه برای هر نوع حمایت در راستای درمان مصدومان تاکید شد.

وی اظهار کرد: با تاکید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، پشتیبانی مورد نیاز برای ادامه مراحل درمان آسیب دیدگان و حمایت های لازم از خانواده مصدومان این حادثه به عمل می آید.

گفتنی است انفجار تانکر حامل حلال روغن هنگام بارگیری در محوطه یک کارخانه روغن سازی در روستای حسین آباد از توابع بخش کوهین شهرستان قزوین موجب مصدومیت هفت تن از جمله یکی از کارگران این واحد تولیدی و رانندگان خودروهای حامل بار شد.

تاکنون دوتن از مصدومان این حادثه به شکل سرپایی مداوا و از بیمارستان مرخص شده اند.
گفته می شود حال سه تن از مصدومان این حادثه که در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان شهید رجایی بستری هستند نامساعد است.

402/602

کد خبر: 679049

وب گردی

وب گردی