علت اصلی مشکلات بوجود آمده برای باتری گلکسی نوت 7 چیست؟

تعجیل برای رقابت با آیفون 7 اپل و عرضه‌ی سریع‌تر گوشی، دلیل اصلی مشکلات بوجود آمده برای باتری گلکسی نوت 7 بوده است.

به گزارش ایسکا نیوز به نقل از زومیت، مشکلات باتری گلکسی نوت 7 دیگر بر کسی پوشیده نیست و البته سامسونگ نیز با فراخوانی همگانی آغاز به پس گرفتن گوشی از مشتریان کرده است؛ فراخوانی که در حدود یک میلیارد دلار برای سامسونگ هزینه در برخواهد داشت. اما گزارش‌های جدید حاکی از آن است که تعجیل در عرضه‌ی گلکسی نوت ۷ برای رقابت با آیفون 7 اپل، دلیل اصلی اتفاق بوجود آمده بوده است.

بلومبرگ گزارش داده است که سامسونگ پیش‌بینی کرده بود آیفون ۷ اپل پیشرفت چندانی نسبت به گذشته نخواهد کرد و این موضوع را فرصتی بزرگ برای خود می‌دیده است. به این منظور سامسونگ تمام تلاش خود را کرده تا هر چه سریع‌تر گوشی خود را با امکانات متعدد روانه بازار کند. ویژگی‌هایی مانند لبه‌های خمیده صفحه نمایش در کنار حسگر عنبیه چشم و باتری با حجم بالا همگی مواردی بودند که سامسونگ روی آن‌ها برای فروش بیشتر گلکسی نوت ۷ حساب ویژه‌ای باز کرده بود.

اگر این موضوع دلیل اصلی تعجیل و مشکلات بوجود آمده در نوت 7 باشد به نظر می‌رسد اتفاقات، آن‌طور که شرکت‌ کره‌ای می‌خواسته پیش نرفته و حالا که سامسونگ میلیاردها دلار از دست داده و در تلاش برای فراخوانی گوشی‌های معیوب است، آیفون‌های اپل روانه‌ی بازار شده‌اند و مشکلات پیش آمده احتمالا باعث فروش بیشتر آن‌ها نیز بشود.

کد خبر: 679052

وب گردی

وب گردی