پیوستن پدیده بوکاجونیورز به یوونتوس قطعی شد

پدیده آرژانتینی که چند تیم ایتالیایی از جمله بیانکونری به دنبال جذب وی بودند، در آینده‌ای نه چندان دور به راه‌راه پوشان تورین خواهد پیوست.

به گزارش ایسکانیوز، باشگاه یوونتوس اعلام کرد قصد دارد از امتیاز ویژه‌ای که برای خرید رودریگو بنتانکور، هافبک خوش آتیه تیم فوتبال بوکاجونیورز دارد استفاده کند و این پدیده آرژانتینی را به تورین ببرد.

یوونتوسی‌ها تابستان سال گذشته به موجب قراردادی که با بوکاجونیورز برای فروش کارلوس توس به این تیم بستند، این امتیاز را دارند که چهار بازیکن این تیم از جمله بنتانکور را زودتر از دیگر مشتریان‌شان به خدمت بگیرند.

بنتانکور 19 ساله تابستان امسال مشتریانی از جمله میلان داشت اما یوونتوس حاضر نشد از امتیاز خود برای خرید او بگذرد امتیازی که به بانوی پیر اجازه می‌دهد با پرداخت 9.4 میلیون یورو به علاوه یک میلیون پاداش، تا پیش از روز بیستم آوریل سال 2017 هافبک بوکا را به خدمت بگیرد.

جوزپه ماروتا، مدیر اجرایی باشگاه یوونتوس در این خصوص به شبکه مدیاست پرمیوم گفت: روند پیشرفت بازیکنان جوان را زیر نظر داریم و برای خرید بنتانکور هم امتیازی داریم که حاصل فروش کارلوس توس بوده و من فکر می‌کنم باشگاه از این امتیاز استفاده خواهد کرد. این عملیاتی است که ما برای فصل آینده آن را اجرایی خواهیم کرد.

یوونتوس در شرایطی می‌تواند بنتانکور را با پرداخت 9.4 میلیون یورو به خدمت بگیرد که میلان در بازار نقل‌و‌انتقالات تابستان امسال 15 میلیون یورو برای خرید این بازیکن پیشنهاد داده بود. در واقع یوونتوسی‌ها به محض اطلاع از تلاش میلان برای خرید بنتانکور، باشگاه بوکاجونیورز را از فروش این بازیکن به روسونری منع کردند.

702/601

کد خبر: 679073

وب گردی

وب گردی