دکتر میرزاده خبر داد: برگزاری آیین آغاز سال تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور آیت الله هاشمی رفسنجانی

صد و هفتاد و پنجمین جلسه هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست دکتر حمید میرزاده و با حضور اعضا در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در ابتدای این جلسه دکتر میرزاده با تبریک عید سعید غدیر خم به تمام همکاران، اعضای هیات علمی و دانشجویان دانشگاه گفت: این عید، عید اکمال دین و اتمام نعمت الهی است. و بزرگترین حادثه بعد از بعثت پیامبر اسلام است که همواره باید گرامی داشته شود.

واقعه غدیر جزء اصلی اسلام است

دکتر میرزاده با بیان اینکه واقعه غدیر جزء اصلی اسلام است ابراز امیدواری کرد: با استفاده از رهنمودهای اسلامی و علوی خدمات دانشگاه آزاد اسلامی روز به روز توسعه یابد.

دکتر میرزاده افزود: آئین آغاز سال تحصیلی با حضور آیت الله هاشمی رفسنجانی در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار خواهد شد و در این برنامه از دانشجویان نمونه دانشگاه آزاد اسلامی نیز تقدیر خواهد شد.

به گفته دکتر سید طه هاشمی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی این انتخاب در سه سطح واحد، استان و کشور انجام می شود و همه معاونت های دانشجویی فرهنگی پزشکی، آموزشی، پژوهشی و سما در این انتخاب مشارکت دارند.

دکتر میرزاده به آغاز چهارمین سال مدیریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و ضمن تشکر از همکاران خود از آنها خواست با جدیت بیشتری به انجام وظایف خود در راستای ایجاد تحول در آموزش عالی بپردازند.

در حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی هیچ رشته بدون مجوزی وجود ندارد

در این جلسه دکتر ابطحی با ارائه گزارشی از عملکرد حوزه پزشکی به سفر اخیر خود به استان مرکزی اشاره کرد و گفت: امروز در کل دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه علوم پزشکی هیچ رشته بدون مجوزی وجود ندارد.

وی به تعامل خوب دانشگاه آزاد اسلامی با وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور اشاره کرد و گفت: این امر حاصل کیفیت افزایی در دوره اخیر بوده است.

دکتر بهروز دانشیان رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه ازاد اسلامی با ارائه گزارشی در خصوص آزمونهای دانشگاه آزاد اسلامی به نظم برگزاری مصاحبه ها اشاره کرد و از واحدهای مشارکت کننده در برگزاری مصاحبه ها تشکر کرد.

حجت الاسلام عسگری معاون معاون امور مجلس دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این جلسه گزارشی از سفر خود به گرگان ارائه داد و گفت: در دیدار با با امام جمعه گرگان تصمیمات خوبی برای واحد آق قلعه اخذ شد.

عسگری به تصویب کاهش شهریه رشته های کاردانی و کارشناسی بدون آزمون غیر پزشکی استان گلستان در جلسه روز گذشته اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد: این مصوبات گامی در راه حل مشکلات واحدها ی استان باشد.

دکتر میرزاده در این جلسه با تشکر از خدمات حجت الاسلام و المسلمین عسگری گفت: ایشان علاوه بر امور معاونت امور مجلس به نمایندگی از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در بسیاری از جلسات و مراسم معارفه در واحدها حاضر می شوند و به دانشگاه کمک می کنند.

در جلسه هیات رئیسه پس از بحث و بررسی در خصوص راهکارهای مقابله با تقلب ها و مقاله ها و مجله های بی اعتبار مقرر شد معاونت آموزشی و معاونت پژوهشی باهمکاری وزارت علوم تحقیقات و فناوری برای مقابله با سرقت علمی و ادبی و نیز مقاله های و مجله های بی اعتبار اقدام به تهیه پیشنویس بخشنامه جدید و جامع در این زمینه کنند. البته راهکارهای مبارزه و برخورد با عوامل فروش پایان نامه و چاپ مقالات در تصویب قانون در مجلس شورای اسلامی است.

20101

کد خبر: 679081

وب گردی

وب گردی