معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی: سیاست های دانشگاه برای ارتقای سطح رفاه و رضایتمندی کارکنان ادامه خواهد داشت

معاون اداری و مالی با تاکید بر اینکه بزرگترین سرمایه دانشگاه آزاد اسلامی نیروهای انسانی خدوم، زحمتکش و با تخصص کافی هستند، گفت: سیاست هیات امنای مرکزی و مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی، تداوم رسیدگی به معیشت، رفاه و مسائل اجتماعی، اقتصادی و رفاهی کارکنان است.

به گزاش ایسکانیوز، مرتضی احسانی با اشاره به خدمات دانشگاه آزاد اسلامی برای کارکنان این دانشگاه، بیان کرد: برقراری حق تخصص، حق فنی، حق مهارت، افزایش سالانه حقوق کارکنان و اعضای هیات علمی، بیمه های مازاد درمان، پرداخت انواع تسهیلات با سود پایین و... ازجمله اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی برای ارتقای سطح معیشت و رفاه بیشتر کارکنان است.

وی افزود: استفاده از تخفیف شهریه دانشجویی جهت کارکنان و اعضای هیات علمی و خانواده های آنان، عقد قرارداد با مراکز رفاهی و تفریحی با تخفیف های ویژه، امکان استفاده از اماکن رفاهی و اسکان واحدها در تعطیلات و... از دیگر خدمات دانشگاه آزاد اسلامی محسوب می شود.

احسانی در ادامه تاکید کرد: سیاست های دانشگاه برای ارتقای سطح رفاه کارکنان و رضایتمندی آنان از شرایط کاری خود، ادامه خواهد داشت چرا که نیروهای انسانی هر سازمان به مثابه سرمایه های اصلی آن هستند.

20101

کد خبر: 679084

وب گردی

وب گردی