نشست هم اندیشی لایحه برنامه ششم توسعه برگزار می شود

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: نشست هم اندیشی لایحه برنامه ششم توسعه شنبه آینده - سوم مهرماه 95 - با حضور علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی ومحمد باقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایرنا،محمد خدابخشی اظهار داشت: در این نشست که در ساختمان مشروطه مجلس شورای اسلامی برگزار می شود، مسوولان دولتی، جمعی از صاحب نظران و کارشناسان، روسای دانشگاه ها، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و روسای سازمان برنامه و بودجه ادوار مختلف شرکت می کنند.

وی محور اصلی این نشست را بررسی محورهای لایحه برنامه ششم توسعه عنوان کرد و افزود: در این نشست رییس مجلس شورای اسلامی و رییس سازمان برنامه و بودجه سخنرانی می کنند.
سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که نشست هم اندیشی در دو نوبت صبح و عصر برگزار می شود، اظهار داشت: نشست صبح به صورت عمومی است و در نشست عصر نیز پنل های تخصصی تشکیل می شود.
خدابخشی خاطرنشان کرد در پنج پنل تخصصی لایحه برنامه ششم توسعه بحث و بررسی می شود و این پنل ها متناظر کمیته های تخصصی کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه هستند.
به گزارش ایرنا، رسیدگی به لایحه برنامه ششم توسعه از یکشنبه هفته آینده در دو نوبت عصر و شب در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی آغاز می شود.

201/202

کد خبر: 679088

وب گردی

وب گردی