نشست مشترک روسای دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی با فرماندار ویژه شهرری

به مناسبت آغاز سال تحصیلی 95 و بازگشایی مدارس،دانشگاه ها و مراکز آموزشی عالی منطقه شهرری ، نشست ویژه و مشترکی فی ما بین روسای دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی با دکتر جمالی پورمعاون محترم استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرری در محل فرمانداری شهرری برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در این نشست آقای دکتر جمالی پور ضمن تشریح چگونگی حصول موفقیت های استراتژیک بوجود آمده در منطقه شهرری در ابعاد مختلف اقتصادی، زیر بنائی ، فرهنگی و آموزشی و دانشگاهی و تامین اعتبارات بودجه‌ای توسعه‌ای برای منطقه شهرری و حساسیت های لازم راجع به کارکرد و عملکرد دانشگاهها و مراکز آموزش عالی برشمردند، تاکید و توصیه نمودند که باید هماهنگی و اقدامات مشترک بیشتری ما بین روسای دانشگاها و مراکز آموزش عالی و مسئولین و کارگزاران اجرایی منطقه بویژه در زمینه توسعه ی نظام آموزشی و آموزش عالی بوجود آید.

در این نشست ابراهیم حلاجیان، رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق با اشاره به بیانات رهبری، از استراتژی ها ،اهداف و سیاست های مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی، عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در سال های اخیر نقشی بی بدیلی در نظام آموزش عالی کشور و در منطقه شهرری داشته است. دانشگاه آزاد اسلامی همکاری و همراهی خود با دانشگاهها و مراکز آموزش عالی کشور و منطقه شرق تهران را یک اصل اساسی می داند.

20101

کد خبر: 679133

وب گردی

وب گردی