ارتقای سطح کیفی آموزش , در رأس برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی بندرانزلی

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی در آستانه آغاز سال تحصیلی 96-95 ضمن تبریک فرا رسیدن سال تحصیلی جدید به تمامی دانشجویان, استادان, کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی بیان کرد: در سال تحصیلی 96-95 نیز همانند سالهای گذشته ارتقای سطح کیفی آموزش را در رأس امور خود قرار خواهیم داد.

به گزارش ایسکانیوز، علیرضا اقدامی بیان کرد: تلاش می کنیم در سال تحصیلی جدید سطح کیفی آموزش را بالاتر برده و شرایط را برای آموزش, پژوهش و اجرای هرچه بهتر برنامه های فرهنگی برای دانشجویان فراهم آوریم.

وی از راه اندازی و تقویت کانون ها و تشکل های دانشجویی در سال جدید خبر داد و از دانشجویان خواست ضمن حضور پر رنگ در تشکل های فرهنگی , سیاسی؛ پویایی و فعالیت بیشتری در فضای دانشگاه داشته باشند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی به دانشجویان این واحد دانشگاهی توصیه کرد ضمن حضور در برنامه های فرهنگی و سیاسی در کنار توجه به مسائل آموزشی و پژوهشی؛ به دشمنان نظام اجازه عرض اندام و نفوذ در بدنه آموزشی و فرهنگی جامعه را ندهند.

دکتر اقدامی ضمن اشاره به آسفالت محوطه دانشگاه در سال تحصیلی جدید؛ از ساخت یادمان شهدای گمنام و احداث مسجد دانشگاه به عنوان مهمترین برنامه های فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی یاد کرد.

وی همچنین در ادامه و در آستانه عیدغدیر خم, ضمن تبریک این عید بزرگ به تمامی شیعیان به ویژه جامعه دانشجویی کشور عنوان کرد: امیدواریم مردم با شناخت بیشتر از مقام امیرالمومنین علی ( ع ) و بحث امامت و ولایت, اثرگذاری بیشتری در پیشبرد اهداف جامعه به ویژه امور فرهنگی داشته باشند.

قابل به ذکر است : مراسم جشن ولایت با حضور جمعی از دانشجویان ، استادان و کارکنان با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسین صفوی ، مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان گیلان و همچنین مولودی خوانی در نماز خانه این واحد دانشگاهی برگزار شد.

20101

کد خبر: 679135

وب گردی

وب گردی