میزان شهریه مهدهای کودک تهران اعلام شد/ جدول شهریه

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی استان تهران گفت: تمام مهدکودک‌های تحت پوشش بهزیستی استان تهران موظف به رعایت شرایط و ضوابط دریافت شهریه شدند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا ابراهیم غفاری گفت: طبق روال سنوات گذشته مبنی بر تعیین شهریه مهدهای کودک، بر اساس درجه بندی و ارتقاء کیفیت خدمات این مراکز، شهریه مهدهای کودک یک ستاره 10 درصد، دو ستاره 20 درصد، سه ستاره 30 درصد و چهار ستاره 40 درصد بیشتر از شهریه پایه در نظر گرفته می شود.

او در ادامه با بیان آنکه تمامی مهدهای کودک تحت پوشش بهزیستی استان تهران موظف به رعایت موارد ابلاغی شدند، گفت: شهریه ابلاغی بدون احتساب هزینه تغذیه (صبحانه و ناهار) بوده و در صورتی که مهد کودک تغذیه ارائه کند،حداکثر هزینه ماهیانه آن 700 هزار ریال است.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی استان تهران ادامه داد: تهیه و تامین لوازم بهداشتی مصرفی مهد کودک همچون مایع دستشویی، دستمال کاغذی و ... به عهده مهد کودک است و تهیه لوازم تحریر مورد نیاز کودک نیز بر عهده والدین خواهد بود.

غفاری افزود: به منظور رفاه حال والدین،در صورت رضایت آنان و پرداخت هزینه مربوطه این موارد می تواند توسط مهدکودک تهیه شود.

او ادامه داد: هر مهد کودک تمام وقت از ساعت7:30 تا 15:30 می تواند با بکارگیری مربیان دارای مهارت و کارت مربیگری از مراجع ذیصلاح حداکثر 5 فعالیت را در قالب یکی از محورهای فعالیتهای ورزشی، هنری ( نمایش خلاق، سفالگری، نقاشی) و فعالیتهای فرهنگی( آموزش ویژه قرآن به کودکان، ...) پیگیری کند.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی استان تهران همچنین با تاکید برآنکه انتخاب نوع فعالیتهای فوق برنامه باید در راستای رشد و تکامل همه جانبه کودکان بوده و کاملا منطبق بر فرهنگ اسلامی و ایرانی باشد افزود: شرکت کودکان در هریک از فعالیتهای فوق برنامه کاملا اختیاری بوده و باید با رضایت کتبی والدین باشد و شهریه آن نیز جداگانه محاسبه می شود که شهریه هر فعالیت حداکثر 5 درصد شهریه نهایی هر مهد کودک است.

غفاری در ادامه ضمن بیان آنکه ساعت فعالیت عادی مهد کودک تمام وقت 208، نیمه وقت 104، شبانه یا شبانه روزی بر اساس 8 ساعت نگهداری کودک 208 ساعت است؛در خصوص شهریه هر ساعت اضافه فعالیت مهد کودک،گفت: شهریه ماهیانه هر کودک در هر گروه سنی تقسیم بر ساعت فعالیت عادی مهد کودک در طول یک ماه برای همان گروه سنی محاسبه می شود.

او در خصوص هزینه سرویس ایاب و ذهاب کودکان نیز گفت: این هزینه نیز با توافق والدین و مهدکودک بطور جداگانه اخذ خواهد شد و مهدهای کودک تنها مجاز به استفاده از سرویسهای دارای مجوز و رانندگان با صلاحیت و متعهد و ترجیحا دارای راننده بانوان با رعایت تعرفه های معمول هستند.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی استان تهران تاکید کرد: دریافت هرگونه وجهی تحت هر عنوان در قالب قرارداد با والدین به منظور ارائه خدمات ویژه و تخصصی و یا به هر شکل دیگری ممنوع است.

غفاری ادامه داد: مهدهای کودک مجاز اند که شهریه سالیانه مهدکودک را بصورت ماهیانه، فصلی و یا با توافق والدین به نحو دیگری دریافت کنند و در صورت انصراف کودک از دریافت خدمات، مهدکودک مجاز به دریافت شهریه آن ماه بصورت کامل خواهد بود.

او در پایان گفت: بخشنامه شهریه مصوب که از سوی استان به مهدهای کودک ارسال شده و باید در معرض دید عموم والدین قرار گیرد.

جدول شهریه مهدهای کودک استان تهران/ شهرستان‌های تابعه (یک ستاره مشروط) :

جدول شهریه مهدهای کودک استان تهران/ شهر تهران، مناطق 15 تا 20 و شهرستان ری (یک ستاره مشروط)

جدول شهریه مهدهای کودک استان تهران/ شهر تهران، مناطق 9 تا 14 و 21 (یک ستاره مشروط)

جدول شهریه مهدهای کودک استان تهران/ شهر تهران، مناطق 2 تا 8 و 22 (یک ستاره مشروط) :

جدول شهریه مهدهای کودک استان تهران، شمیرانات (یک ستاره مشروط) :

105105

کد خبر: 679162

وب گردی

وب گردی