کمک انصاری‌فرد و شجاعی به پناهندگان آتن/ بچه های کوچک به خواسته های خود رسیدند

دو ملی‌پوش ایرانی تیم پانیونیوس در اقدامی خیرخواهانه به کمک پناهندگان خارجی در یونان شتافتند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت رادیو ورزش یونان، کریم انصاری‌فرد و مسعود شجاعی ملی پوشان ایرانی پانیونیوس در اقدامی انسان دوستانه اقلام غذایی را میان پناهندگان مستقر در محل فرودگاه قدیمی شهر آتن پایتخت یونان توزیع کردند و این موضوع بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های ورزشی این کشور داشت.

سایت رادیو ورزش این کشور درباره این اقدام بازیکنان ایرانی تیم پانیونیوس نوشت: انصاری‌فرد و شجاعی با درخشش در دو بازی ابتدایی فصل جدید سوپر لیگ یونان در میان مهره‌های مهم و اصلی پانیونیوس قرار گرفتند. این دو بازیکن ایرانی هم در زمین بازی و هم بیرون از آن می‌خواهند بدرخشند.

در ادامه خبر این سایت یونانی آمده است: انصاری‌فرد و شجاعی در اقدامی انسان دوستانه به سوپر مارکتی رفتند تا با خرید اقلام غذایی به ارزش 2500 یورو میان پناهندگان خارجی مستقر در محل قدیمی فرودگاه آتن توزیع کنند.

پس از حضور کریم انصاری‌فرد و مسعود شجاعی در میان پناهندگان جهت توزیع اقلام غذایی خریداری شده اتفاق جالب دیگری رخ داد. بچه‌های کوچکی که متوجه شده بودند دو بازیکن تیم پانیونیوس را از نزدیک می‌بینند انصاری‌فرد و شجاعی را احاطه کردند. این دو ملی‌پوش ایرانی نیز بچه‌ها را به نزدیک‌ترین فروشگاه بردند تا هر چه که می‌خواهند برای خود تهیه کنند. فاکتور خرید آنها 750 یورو شد که انصاری‌فرد و شجاعی آن را پرداخت کردند.

605/602

کد خبر: 679163

وب گردی

وب گردی