سردار نجات؛ آمریکا در تعامل با ما به دنبال فرمول برد-باخت است

معاون فرهنگی سپاه پاسداران گفت: مدیریت انقلابی یعنی مقابله با اشرافی گری و حل مشکلات مردم.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، سردار حسین نجات معاون فرهنگی سپاه پاسداران در چهاردهمین نشست هم‌اندیشی سخنرانان مرتبط با هیأت رزمندگان اسلام که در مجتمع فرهنگی دانشجویی 13 آبان برگزار شد، گفت: دشمنی کفار صدر اسلام با پیامبر اکرم(ص) و استکبار جهانی با ما ناشی از بدفهمی نیست که بخواهیم با مذاکره به آنها بفهمانیم و بگوییم کفار صدر اسلام نمی فهمیدند که حضرت رسول(ص) چه می گوید و یا اینکه غرب نمی داند ما چه می خواهیم و با مذاکره بخواهیم آن را حل کنیم.

وی اظهار داشت: هم ما می دانیم آنها چه می خواهند و هم آمریکایی ها می دانند ما چه می خواهیم؛ آنها می خواهند در این مذاکره اراده خودشان را بر ما تحمیل کنند، آنها می‌دانند که ما مخالفشان هستیم لذا دنبال فرمول برد-باخت هستند.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران عنوان کرد: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، ما دو راه در پیش داریم؛ یا باید در مقابل دشمن کوتاه بیاییم و در نظام سلطه هضم شویم که اگر اینگونه شود به طور طبیعی ما را از جبهه حق خارج می کنند و به خودی خود وارد جبهه کفر می شویم.

وی ادامه داد: راه دوم ما در مقابل آمریکا و استکبار جهانی، کوتاه نیامدن و جهاد و ایستادگی است که اگر ما روی حقّ خودمان بیاستیم و کوتاه نیاییم و پابرجا باشیم در این هنگام است که نصرت الهی فراهم می شود و راه سوم و بینابین وجود ندارد.

سردار نجات تصریح کرد: در طول تاریخ بودند کسانی که می خواستند خودشان را بین ولایت خدا و ولایت طاغوت، معلق نگه دارند و بگویند نه این طرف را قبول داریم و نه آن طرف را و به قول معروف می‌خواهند فراجناحی باشند.

وی افزود: این فراجناحی بودن نتیجه‌اش این بوده که افراد عملاً در جبهه باطل فعالیت کرده‌اند به جای جبهه حق! ما با تأسی به فرامین قرآن کریم و با عمل به سبک زندگی اسلامی پیروز خواهیم بود.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران خطاب به مبلغان حاضر در جلسه ابراز داشت: از جمله مباحث که خوب است برادران محترم روی آنها کار کنند یکی بحث جهاد کبیر است و اینکه چرا ما مجبوریم در مقابل دشمن، مقاومت کنیم و قطعاً ثمره این مقاومت پیروزی است.

وی گفت: نکته دومی که باید مدنظر برادران طلبه قرار گیرد این است که باید ما روحیه انقلابی گری را به طور ملموس به مردم نشان دهیم. روحیه انقلابی گری یعنی مدیریت جهادی و مدیریت جهادی هم یعنی مدیریت کارآمد، مدیریتی که در جنگ جواب داد، مدیریتی که در هسته ای جواب داد، مدیریتی که در نانوتکنولوژی جواب داد.

سردار نجات گفت: مدیریت انقلابی یعنی مقابله با اشرافی گری، حل مشکلات مردم، یعنی اگر انقلابی گری را در زندگی مردم بیاوریم و مردم آن را احساس کنند در نتیجه منجر به پیشرفت خواهد شد و این برای مردم ملموس تر می شود تا اینکه بخواهیم انقلابی گری را با مقاومت همراه با حصر نشان دهیم.

202

کد خبر: 679166

وب گردی

وب گردی