حق‌شناس: روحانی پیام صلح‌طلبی ایران را به جهان مخابره کند

یک عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی گفت:‌رئیس جمهور روند خوبی در سخنرانی های خود در مجمع عمومی سازمان ملل در پیش گرفته و انتظار می‌رود همین مسیر را دنبال کند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایسنا، محمد جواد حق‌شناس با اشاره به اینکه ایران در سالهای اخیر به شدت مورد توجه رسانه ها و افکار عمومی تاثیرگذار در جهان بوده است اظهار کرد: سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل فرصت بسیار خوبی برای انتقال پیام صلح‌طلبی ایران به جهان است.

وی در ادامه افزود: مهم‌ترین پیامی که رئیس جمهور می‌تواند به جهانیان اعلام کند پیام صلح‌طلبی همراه با اقتدار ایران است. متاسفانه در روزهای اخیر شاهدیم که پیام های به شدت نگران‌کننده‌ای از سوی رسانه‌های رژیم صهیونیستی درباره تنش ایران و عربستان به گوش می‌رسد و آن‌ها دنبال دامن زدن به اختلاف‌های دو کشور هستند، عده‌ای نادان هم در داخل کشور با حمله به سفارت عربستان بهانه را به این کشور دادند.

این فعال سیاسی به بیان اینکه دستگاه دیپلماسی نسبت به وقایع منطقه باید فعال‌تر شود تصریح کرد: رئیس جمهور در سخنرانی خود می‌تواند تاکید کند که ایران دنبال آرامش و صلح بوده و جنگ طلب نیست و اقتدار خود را برای امنیت منطقه به کار می گیرد نه علیه کشورهای منطقه .

حق شناس در پایان گفت:‌ رئیس جمهور بیان کند که اقتدار جمهوری اسلامی برای برخورد با ناامنی و اقدامات گروه‌های تروریستی داعش و النصره به کار می‌رود نه علیه کشورهای همسایه، ایران کشوری صلح‌طلب است و البته اگر مورد تهاجم قرا گیرد به شدت از تمامیت ارضی و حقوق شهروندان خود دفاع می‌کند.

202

کد خبر: 679167

وب گردی

وب گردی