برگزاری آزمون در ۲۲ مهر؛ آغاز ثبت نام آزمون های بین المللی برای گروه پزشکی از ۵ مهر

ثبت نام آزمون های بین المللی در سطوح عمومی و تخصصی در حوزه علوم پزشکی از پنجم مهرماه ۹۵ آغاز و اولین دوره آزمون آن ۲۲ مهر برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از وبدا؛ دانشگاه علوم پزشکی مجازی با همکاری مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت به منظور ارتقاء سطح ارائه خدمات و ایجاد تسهیلات بیشتر برای متقاضیان شرکت در آزمون های بین المللی حسب نیازهای دانشی و حرفه ای دانش آموختگان علوم پزشکی تدابیر لازم را برای برگزاری آزمونهای مختلف فراهم آورد.

در این راستا قراردادهای مورد نظر با سازمانهای معتبر بین المللی (از جمله ETS، City & Guilds ، MHDPRO , Prometric , UEMS) منعقد شد و هماهنگی های لازم جهت برگزاری آزمونهای متعدد بین المللی در سطوح عمومی و تخصصی با تاکید بر آزمون های حوزه علوم پزشکی بعمل آمد.

ثبت نام برای شرکت در نخستین سری از این آزمونها از تاریخ ۵ مهرماه ۹۵ آغاز و اولین آزمون در تاریخ ۲۲ مهرماه جاری برگزار خواهد شد.

همچنین سایر آزمونهای بین المللی عمومی و تخصصی که به نوعی مرتبط با نیازهای دانشی و حرفه ای دانش آموختگان علوم پزشکی است نیز در آینده نزدیک برای تمامی متقاضیان داخل و خارج از کشور به طور اختصاصی توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان متولی این امر در کشور برگزار خواهد شد که اطلاعات مرتبط در وقت مقتضی منتشر خواهد شد.

جزئیات و برنامه های مورد نظر در خصوص این آزمونها با مراجعه به سایت دانشگاه علوم پزشکی مجازی (vums.ac.ir) و یا سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی (sanjeshp.ir ) قابل دریافت است.

20101

کد خبر: 679178

وب گردی

وب گردی