تمایل فابرگاس به ماندن در چلسی با وجود بی‌مهری کونته

با وجود کاهش قابل توجه فرصت به میدان رفتنش در ترکیب آبی‌پوشان لندن در فصل جدید، هافبک اسپانیایی چلسی همچنان قصد ماندن در استمفوردبریج را دارد.

به گزارش ایسکانیوز، سسک فابرگاس می‌‌گوید که می‌خواهد به همین اندازه که تا کنون با پیراهن چلسی به میدان رفته است، باز هم برای این تیم به میدان برود و این در حالی‌ است که آینده او مبهم است و شایعاتی که درباره ماندن یا نماندنش در استمفوردبریج وجود دارد.

کاهش قابل توجه دقایق حضور فابرگاس در ترکیب چلسی پس از ورود آنتونیو کونته به کادر فنی این تیم، شایعاتی درباره احتمال جدایی این بازیکن ملی‌پوش اسپانیای در ماه ژانویه سال 2017 شکل گرفته است. فابرگاس در این فصل از لیگ برتر پس از گذشت پنج هفته حتی یک بار هم در ترکیب اصلی چلسی حضور نداشته است و در بازی حتی به عنوان بازیکن تعویضی هم فرصت بازی به دست نیاورده است.

البته او جمعه هفته پیش صدومین بازی‌اش برای چلسی را در دیداری خانگی برابر لیورپول انجام داد که تنها در شش دقیقه (84 تا 90) بود و تلاشش برای نجات میزبان از شکست هم فایده‌ای نداشت.

با این حال هافبک اسپانیایی پیشین بارسلونا ابزار امیدواری کرد که بتواند به دوران بازیگری‌اش در چلسی ادامه دهد. فابرگاس که تابستان دو سال پیش به چلسی پیوست و دو فصل پیش نقش به سزایی در قهرمانی این تیم در لیگ برتر داشت، در توئیترش نوشته است:انجام صدومین بازی‌ام در چلسی برابر تیم بزرگی مانند لیورپول برای من مایه افتخار بود. صمیمانه امیدوارم که بتوانم 100 بازی دیگر برای چلسی انجام دهم.

605/602

کد خبر: 679240

وب گردی

وب گردی