دایی: هر جا می‌روم مشکل مالی دارد/ اگر نوراللهی آزاد باشد، جذبش می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ماشین‌سازی پاسخگوی سوالات بود.

به گزارش ایسکانیوز، علی دایی در ابتدای نشست رسانه‌ای‌اش اظهار داشت: قبل از هر چیز عید غدیر خم را به همه تبریک می‌گویم. ان‌شالله همیشه عید باشد و ما خبرهای ناگوار نشنویم. همچنین درگذشت کمک داور کشورمان که فوت کرده را تسلیت می‌گویم. باید بگویم بازی ما بسیار حساس است. متاسفانه بازی قبلی خوب نبودیم و نتوانستیم برنده باشیم اما سعی می‌کنیم در این بازی، سه امتیاز را کسب کنیم.

وی افزود: ماشین‌سازی تیم خوبی است و بازیکنان خوبی دارد و از سوی دیگر، رسول خطیبی مربی بسیار خوبی است. من برای خطیبی به غیر از بازی فردا، در دیگر دیدارها آرزوی موفقیت می کنم. ما به سه امتیاز حساس فردا نیاز داریم و باید بازی را ببریم.

دایی در خصوص تعطیلات لیگ برتر به خاطر بازی‌های تیم ملی گفت: در مورد تعطیلات کاری از دست ما ساخته نیست. مطمئناً هر چیزی که بگوییم، تاثیری در برنامه‌ریزی ندارد. فقط باید تحمل کنیم و برای موفقیت تیم ملی دعای خیر داشته باشیم تا موفق باشد و به هدفش برسد. تیم ملی بازی‌های حساسی مقابل ازبکستان و کره‌جنوبی دارد و همین دو بازی می‌تواند سرنوشت تیم ملی در راه جام‌جهانی را مشخص کند.

وی در مورد شایعه مذاکره با احمد نورالهی هافبک نیمکت‌نشین پرسپولیس تصریح کرد: ما صحبتی در مورد نورالهی انجام ندادیم. مذاکره‌ای هم در میان نبود. البته در تعطیلات لیگ، می‌خواهیم بازیکنان خارجی جدیدی را تست کنیم. شرایط‌مان به گونه‌ایست که باید بازیکن جذب کنیم چون به زحمت قبل از هر بازی 17، 18 نفر می‌شویم. نیاز به بازیکن داریم و اگر نورالهی آزاد باشد، مطمئناً او را می‌خواهیم اما صحبتی در این مورد بین باشگاه‌ها نشده است.

سرمربی نفت تهران در خصوص ماجرای بدهی‌های این باشگاه و اتفاقاتی که هر روز در این مورد رقم می‌خورد افزود: متاسفانه فوتبال ما همین است. به غیر از چند تیم که مربیان با آرامش کار می‌کنند، سایر باشگاه‌ها با مشکلات مالی مواجه هستند. شاید 50 درصد تیم‌ها مشکل دارند و بقیه از لحاظ مالی با مشکلی مواجه نیستند.

دایی در پایان گفت: قسمت ما هم این بوده که با این مشکلات مواجه شویم. همیشه همین‌طور است و هر جا می‌رویم مشکل مالی داریم.

605/602

کد خبر: 679241

وب گردی

وب گردی