مخالفت ۵۶ درصدی هواداران تیم ملی والیبال لهستان با حضور لوزانو

نتایج نظرسنجی سایت ووپ لهستان نشان دهنده مخالفت ۵۶ درصدی هواداران تیم ملی والیبال این کشور با حضور رائول لوزانو به عنوان جایگزین آنتیگا است.

به گزارش ایسکانیوز، رسانه‌های ورزشی لهستان در روزهای اخیر از احتمال حضور رائول لوزانو، به عنوان سرمربی جدید تیم ملی والیبال این کشور برای دومین بار خبر داده‌اند.

چند تن از مقامات فدراسیون والیبال لهستان علاقمند به جذب لوزانو هستند و یک روزنامه نگار مطرح ورزشی این کشور نیز با درج مقاله‌ای در سایت پولست اسپرت خواهان به خدمت‌گیری سرمربی آرژانتینی شد و استفان آنتیگا را فاقد شخصیت و درایت لازم برای ادامه همکاری با تیم ملی والیبال لهستان دانست.

در این میان سایت ووپ لهستان با نظرسنجی از هواداران تیم ملی والیبال این کشور خواست نظر خود را درباره عقد قرارداد با رائول لوزانو اعلام کنند که 56 درصد شرکت کنندگان مخالف این کار بودند. 30 درصد آرای نظرسنجی به حضور سرمربی آرژانتینی اختصاص یافت و 14 درصد نیز اعلام کردند نمی‌توانند نظر قاطعی بدهند.

فدراسیون والیبال لهستان اعلام کرده تا پایان ماه جاری میلادی تکلیف سرمربی تیم ملی را مشخص می‌کند. استفان آنتیگا، سرمربی فرانسوی دو روز قبل از نتایج به دست آمده در المپیک 2016 ریو عذرخواهی کرد و خواهان ادامه همکاری با تیم ملی والیبال لهستان شد. از سویی دیگر نیز رائول لوزانو به طور رسمی اعلام کرد در صورتی که پیشنهاد رسمی از سوی فدراسیون والیبال لهستان دریافت کند به آن فکر می ‌کند.

605/602

کد خبر: 679243

وب گردی

وب گردی