بارترا: انریکه دلیل جدایی‌ام از بارسلونا بود

ستاره خط دفاعی بوروسیا دورتموند از دلیل جدایی خود از بارسلونا سخن به میان آورد و انریکه را دلیل اصلی این جدایی دانست.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از کیکر، مارک بارترا محصول آکادمی لاماسیا بود و برای نخستین بار توسط پپ گواردیولا به تیم نخست دعوت شد. او در دوران انریکه فرصت بازی بسیار کمی پیدا کرد و در نهایت هم تصمیم گرفت آبی اناری ها را ترک کند و راهی دورتموند شود.

بارترا که در دورتموند جانشین مت هوملس شده است از دلیل جدایی خود از آبی اناری‌ها سخن به میان آورد و انریکه را دلیل اصلی این جدایی دانست.

او گفت: من به خوبی تمرین می کردم و از آمادگی بالایی برخوردار بودم. حتی به تیم ملی اسپانیا هم دعوت می شدم اما انریکه توجهی به من نمی کرد. او حتی نام من را برای ال کلاسیکو در فهرست نفرات دعوت شده قرار نداد و از آن زمان فهمیدم که دیگر جایی در بارسلونا ندارم و نباید برای ماندن در این تیم اصرار کنم. انریکه دلیل اصلی جدایی ام از بارسلونا بود.

او ادامه داد: من توسط گواردیولا به تیم نخست دعوت شدم و اعتماد به نفس بالایی به دست آوردم. تیتو با ماندن من در تیم نخست موافقت کرد. در دوران تاتا مارتینو در 30 بازی به میدان رفتم و همین هم باعث شد تا به تیم ملی فوتبال اسپانیا هم دعوت شوم. مراحل ترقی و پیشرفت را مرحله به مرحله پشت سر می گذاشتم و همه چیز به خوبی پیش می رفت تا اینکه انریکه آمد. یک سال و نیم بسیار سخت را با انریکه پشت سرگذاشتم. او تفکرات خاص خود را داشت. برای رسیدن به ترکیب بارسلونا تلاش زیادی از خود نشان دادم اما نتوانستم انریکه را متقاعد کنم. به هر حال باید به تصمیم های سرمربی تیم احترام گذاشت اما باید بگویم که انریکه باعث شد تا تیم محبوبم را ترک کنم.

بارترا درباره شرایط خود در دورتموند گفت: خوشبختانه در اینجا همه چیز خوب است و امیدوارم که بتوانم روزهای خوبی را با دورتموند پشت سرگذارم و خرید خوبی برای این تیم باشم.

605/602

کد خبر: 679245

وب گردی

وب گردی