چیچیچ :از بازکنانم راضی هستم/ آینده خوبی در انتظار آنهاست

سرمربى تیم ملى والیبال بانوان ایران ضمن ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دو تورنمنت اخیر، گفت: ازبازیکنانم ممنونم، آنها تا آخرین امتیاز و آخرین دیدار جنگید.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل ازسایت فدراسیون والیبال، مایدا چیچیچ در پایان رقابت هاى والیبال کنفدراسیون زنان آسیا و کسب عنوان ششمى این مسابقات، گفت: این چهاردهمین مسابقه ما در طول این سه هفته و این ٢ تورنمنت بود. ما با تیمى به این مسابقات آمدیم که عادت به برگزارى این تعداد مسابقه در این مدت زمان را نداشت.

وی ادامه داد: من از بازیکنانم رضایت دارم و باید به آن ها براى نمایش خوب‌شان در همه مسابقات تبریک بگویم.

سرمربی تیم ملی والیبال بانوان در ادامه به کمک مربیان جوان تیم ملی زنان اشاره کرد و افزود: در تمام این مدت من دستیارانی داشتم که با اینکه اولین تجربه آن ها بود و کارشان را خیلی خوب انجام دادند و آنقدر که در توان‌شان بود به من و تیم کمک کردند. من در کنارم آنالیزور جوانى را داشتم که کارش را خوب انجام داد و مدیر تیمى که اولین تجربه اش را پشت سر گذاشت.

چیچیچ گفت: در مورد تمرینات بدنسازى با دانشی که خودم داشتم سعی کردم تمرینات لازم را با بازیکنانم انجام بدهم. در مجموع فکر میکنم بهترین نتیجه را گرفتیم. هرچند طبیعى است که هیچکس باخت را دوست نداشته باشد اما ما تجارب خوبى کسب کردیم و این خیلى مهم است.میدانم که می توانیم بهتر از این‌ها باشیم. به تیمم تبریک میگم که تا آخرین امتیاز و آخرین مسابقه جنگیدند.

وى درباره دیدار مقابل چین تایپه و شکست در این دیدار گفت: شاهد بودم که آن ها از اول بازی با تمام وجود پیروزى می خواستند اما انرژی آن ها تمام شده بود. آنها توانستند با وجود شکست در دو ست به بازى برگردند اما چین تایپه واقعا تیم قوی است و شکست دادن آن ها کار آسانى نیست.

مایدا در پایان گفت : این تیم آینده خوبی دارد. احساس مى کنم در آینده می توانیم این تیم را ببریم و حتی شکست دادن تیمی مثل تایلند هم در آینده ممکن است. اما به زمان و کسب تجربه نیاز داریم برای آماده کردن خودمان باید با برنامه ریزى پیش برویم.

605/602

کد خبر: 679258

وب گردی

وب گردی