سیمئونه:خوب دفاع کنیم پیروز میدانیم

سرمربی اتلتیکومادرید معتقد است که اگر برابر بارسلونا خوب دفاع کنند شانس پیروزی خواهند داشت.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از آس، اتلتیکومادرید و بارسلونا در هفته پنجم لالیگا چهارشنبه شب به مصاف هم می روند. دیگو پابلو سیمئونه در نشست خبری پیش از بازی گفت: در تمام بازی هایی که نتوانستیم بارسلونا را در نوکمپ شکست دهیم بارسا شایسته پیروزی بوده است. اگر در این ورزشگاه پیروز نشده ایم به این خاطر است که در 90 دقیقه شایسته برد نبوده ایم. در لیگ قهرمانان به تساوی رسیدیم و در بازی که فالکائو گل نخست بازی را به ثمر رساند در نهایت چهار بر یک شکست خوردیم. کاتالانی ها در طول 90 دقیقه تیم برتر بودند.

از نیمار پس از دیدار برابر لگانس به خاطر برخی رفتارهایش در زمین بازی انتقادات زیادی شد. سرمربی اتلتیکومادرید در این باره اظهار کرد: نیمار بازیکن فوق العاده ای است. در المپیک به همراه کشورش در حالی قهرمان شد که از برزیل به خاطر دو بازی نخستش در این رقابت ها انتقاد شده بود. او در بارسلونا جای خود را پیدا کرده است و می تواند استعدادش را نشان دهد. نحوه بازی نیمار این گونه است. هر بازیکنی به نحو خاصی بازی می کند. حتی از زندگی خصوصی اش انتقاد می کنند. او سرگرم می شود آواز می خواند و....

تیتر نخست روزنامه امروز اکیپ فرانسه به آنتوان گریزمان اختصاص داشت. روزنامه فرانسوی خواسته بود که به مهاجم اتلتیکو رای بدهند تا توپ طلا را ببرد. سیمئونه در این باره اظهار کرد: شماها(روزنامه نگاران) این فرصت را دارید که عادلانه قضاوت کنید. امیدوارم گریزمان در بین آن ها باشد. او فصل خوبی را پشت سر گذاشت و این فصل را نیز قدرتمند شروع کرده است.

سرمربی آرژانتینی در مورد هدف تیم خود گفت: تنها به پیشرفت فکر می کنیم. حضور بازیکنان جدید شکل جدیدی به تیم مان داده است. می خواهیم تیمی داشته باشیم که بتوانیم پیشرفت کنیم و به دیگر تیم ها توجهی نداریم.

سیمئونه بارسا را بهترین تیم جهان عنوان کرد و افزود: با وجود اینکه سال گذشته فاتح لیگ قهرمانان اروپا نشدند اما فوتبال درخشانی را به نمایش می گذارند. بازی فرداشب به کناره ها بستگی خواهد داشت. آن ها قدرت تهاجمی فوق العاده ای دارند. اگر خوب دفاع کنیم شانس پیروزی خواهیم داشت.

605/602

کد خبر: 679259

وب گردی

وب گردی