اپل به زودی باگ قطع ارتباط هدفون با پورت لایتنینگ را در آیفون 7 برطرف می کند

تا به این لحظه چند روز از عرضه موبایل آیفون 7 می گذرد و به نظر می رسد که در همین مدت کوتاه، خریداران اسمارت فون جدید اهالی کوپرتینو با باگی مواجه شده اند که هدفون های متصل به پورت لایتنینگ را تحت تاثیر قرار می دهد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از دیجیاتو، نخستین خریداران گزارش کرده اند که اگر نمایشگر آیفون 7 و 7 پلاس برای 5 دقیقه بدون پخش موسیقی خاموش شود، آداپتر 3.5 میلی متری و EarPod های اپل به صورت خودکار خاموش شده و دکمه های فیزیکی از کار می افتند.

این شرایط در صورتی که موسیقی برای مدت مشابهی متوقف شده باشد نیز به وقوع می پیوندد. ناگفته نماند که تمام کاربران با چنین اتفاقی مواجه نشده اند و تنها برخی از خریداران چنین باگی را گزارش داده اند.

بسیاری از مردم ممکن است حتی متوجه چنین مشکلی نشوند اما در صورتی که هدفون مورد استفاده از دکمه های فیزیکی برای تماس های صوتی و پخش موسیقی بهره مند باشد، خاموش شدن خودکار به این معنا خواهد بود که باید ایرپاد یا آداپتر را از پورت لایتنینگ جدا کرده و مجدداً متصل نمود.

اپل اخیراً طی صحبت با وب سایت Business Insider از بروز این مشکل ابراز اطلاع کرده و برنامه دارد تا این باگ را به کمک یک آپدیت نرم افزاری در آینده نزدیک برطرف کند. با این همه، اهالی کوپرتینو تاریخ دقیقی برای انتشار به روزرسانی نرم افزاری خود اعلام نکرده اند.

20101

کد خبر: 679269

وب گردی

وب گردی