قهرمانی تیم شمشیربازی دانشگاه آزاد اسلامی در بانکوک

تیم شمیشیربازی دانشگاه آزاد به نمایندگی از کشورمان در رقابت های بین المللی تایلند با کسب سه مدال طلا و نقره دیگر و در مجموع 12 مدال به مقام قهرمانی رسید.

به گزارش ایسکانیوز، تیم شمشیربازی دانشگاه آزاد در روز پایانی رقابت های تایلند موفق شد دو مدال طلا و یک مدال نقره دیگر کسب کند تا با کسب 12 مدال در مجموع این رقابت ها به عنوان قهرمان قهرمانان در هر سه اسلحه مردان و زنان معرفی شود.
تیم فلوره بانوان با ترکیب مطهره محسنی، سروناز مرتضوی و نگین کافی، مدال نقره کسب کردند و در اسلحه سابر آقایان مجتبی عابدینی، علی پاکدامن و فرزاد باهر ارسباران توانستند با شکست تیم های هند، چین تایپه و تایلند به مقام قهرمانی برسد.
در آخرین فینال رقابت ها، تیم اپه دانشگاه آزاد با ترکیب علی یعقوبیان، حسین جعفری و محمد علی کیهانی به مصاف حریفان خود رفتند و در نهایت در دیدار فینال تیم میزبان را شکست دادند تا علاوه بر کسب مدال طلا،به عنوان قهرمان قهرمانان معرفی شوند.
رقابت های بین المللی شمشیربازی تایلند با شرکت 14 تیم از کشورهای آمریکا، روسیه، ایتالیا، فرانسه، بلژیک، بریتانیا، کره جنوبی و ... به همراه تیم دانشگاه آزاد از روز جمعه 26 شهریورماه در بانکوک آغاز شد.
این رقابت ها در قسمت انفرادی به صورت آزاد با شرکت شمشیربازان سراسر جهان و در قسمت تیمی با شرکت برترین باشگاه های آسیا برگزار شد.
تیم های شمشیربازی بانوان و آقایان دانشگاه آزاد قهرمان لیگ برتر ایران در سال گذشته به نمایندگی از ایران در این رقابت ها شرکت کرد.

603/601

کد خبر: 679274

وب گردی

وب گردی