پایین کشیدن تابلوهای تبلیغاتی استقلال و حضور دستیاران کی‌روش

مربیان تیم ملی فوتبال برای تماشای دیدار استقلال-ذوب‌آهن در ورزشگاه آزادی حضور یافتند.

به گزارش ایسکانیوز، تیم‌های فوتبال استقلال و ذوب‌آهن اصفهان در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر از ساعت 19:30 امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند.

*در حالی که تا 30 دقیقه به بازی تنها 5 هزار حضور داشتند به یک باره به تعداد تماشاگران افزوده شد و در حال حاضر حدود 15 هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور دارند. این درحالی است که همچنان به تعداد آنها افزوده می‌شود و بیرون از وزشگاه نیز ترافیک وجود دارد.

*در حالی که به اذان مغرب به افق تهران رسیده بودیم مسئولان سازمان لیگ در حال اجرای مراسم روز عید غدیر خم بودند و به علت عدم برنامه‌ریزی مناسب، پخش اذان و مراسم همزمان با هم شده بود.

*سیدرضا افتخاری به همراه پندار توفیقی در ورزشگاه حضور یافت.

*بازیکنان دو تیم پیش از آغاز بازی با دسته‌گل‌هایی از برخی از جانبازان تقدیر کردند.

*هنگامی که علیرضا منصوریان وارد ورزشگاه شد به شدت از سوی هواداران استقلال مورد تشویق قرار گرفت. هواداران استقلال با سبک‌های مختلف به تشویق سرمربی تیمشان پرداختند.

*یکی از اتفاقات عجیب در ورزشگاه پایین کشیدن تابلوهای تبلیغاتی سامانه استقلال بود. اسپانسر حامی استقلال همانند پرسپولیس متفاوت با اسپانسر سازمان لیگ است و این موضوع مدت‌هاست به محل اختلاف دو طرف تبدیل شده است.

*کاوه رضایی و علی قربانی پیش از آغاز بازی به سمت یحیی گل‌محمدی و نیمکت ذوب‌آهن اصفهان رفتند.

*جواد نکونام، دن گاسپار، دیگو و نیکو از دستیاران کارلوس کی‌روش در ورزشگاه آزادی حضور یافتند. هواداران استقلال نکونام را با شعار «جواد لالیگایی» مورد تشویق قرار دادند.

* پیش از آغاز مسابقه به دلیل درگذشت علی سبکتکین کمک‌داور فوتبال کشورمان یک دقیقه سکوت برقرار شد.

*گروهی از فیلمسازان برای تهیه مستندی، به تصویربرداری از ورزشگاه آزادی پرداختند.

*بختیار رحمانی که هفته گذشته در دربی روی نیمکت نشسته بود این بازی در ترکیب ثابت قرار گرفته است.

601/401

کد خبر: 679280

وب گردی

وب گردی