ویژه برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی در هفته دفاع مقدس

فرمانده مرکز مقاومت بسیج کارکنان از ایجاد فضاسازی تصویری از هشت سال دفاع مقدس در بلوار دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، حسین نصیرزاده فرمانده مرکز مقاومت بسیج کارکنان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، در خصوص برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی در این هفته گفت: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس روز چهارشنبه نمایشگاهی در راستای گرامیداشت یاد شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم دانشگاه آزاد اسلامی در سازمان مرکزی برگزار و توسط دکتر میرزاده افتتاح می شود.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در تلاش است تا با فضاسازی تصویری و نوشتاری مناسب بتواند یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم را گرامی دارد، گفت: در همین راستا فضاسازی تصویری از هشت سال دفاع مقدس در بلوار دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات برپا خواهد شد.

نصیرزاده به دیگر برنامه های این دانشگاه در هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: حضور بسیجیان دانشگاه آزاد اسلامی بر مزار شهدای گمنام، برگزاری نشست تخصصی با حضور دکتر میرزاده و دکتر کارگر، برگزاری همایش بزرگ ایثار با همکاری واحد علوم و تحقیقات و .... از دیگر برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی در هفته دفاع مقدس است.

20101

کد خبر: 679327

وب گردی

وب گردی