پیام تبریک دکتر میرزاده به مناسبت هفته دفاع مقدس

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی، فرا رسیدن 31 شهریور و هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در پیام دکتر میرزاده آمده است:

فرارسیدن 31 شهریور، آغاز هفته دفاع مقدس که یادآور رشادت و جانفشانی جاودانه مردم شریف ایران به ویژه شهدا، جانبازان و ایثارگران ارجمند در دفاع از مرزها و کیان کشور است را گرامی می داریم.

هشت سال دوران دفاع مقدس، نماد غرور ملی، همبستگی و اتحاد ملت شریفی است که در راه استقلال، آزادی و ارزشهای اسلامی از جان خود برابر قدرتهای مستکبر گذشتند تا آینده این کشور در امنیت و آرامش تضمین شود.

بی تردید رهبری داهیانه امام راحل در آن مقطع حساس، نقطه عطف و برگ زرینی در تاریخ حیات جمهوری اسلامی به شمار می آید و جوانان کشور با از خودگذشتگی نشان دادند که سرنوشت یک ملت به دست همان ملت نوشته خواهد شد، امروز نیز ضرورت دارد قشر جوان که در سنگر علم و دانش فعال است به خوبی با ماهیت جنگ تحمیلی و نقشه های بدخواهان این ملت آشنا باشد تا بتواند درمسیر ارتقای دانش خود تلاش کند.

اگر در دوران دفاع مقدس جوانان ما در لباس رزم به دفاع از کشور و هموطنان پرداختند، امروز به شکل دیگری این نیاز احساس می شود که بنیه علمی کشور ارتقاء پیدا کند و مطمئنا دانش افزایی در همه زمینه ها بستر آرامش، آسایش و توانمندی را به همراه خواهد داشت.

امیدوارم دانشگاهیان ما با تاسی از آموزه های گرانقدر دوران دفاع مقدس و درک شرایط موجود، در حل معضلات و توسعه پایدار کشور مبادرت ورزند.

اینجانب بار دیگر با گرامیداشت حماسه آفرینی شهدا، ایثارگران، جانبازان عزیز و خانواده های گرامی آنان، هفته دفاع مقدس را تبریک می گویم و از خداوند منان آرزوی توفیق و سلامتی برای هموطنان ارجمند مسئلت دارم.

حمید میرزاده

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی

20101

کد خبر: 679329

وب گردی

وب گردی