افتتاح یادمان شهدای دانشجو در بهشت زهرا در هفته دفاع مقدس

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی از انتشار کتاب مشعل های هدایت با موضوع زندگینامه شهدای دانشگاه آزاد اسلامی و افتتاح یادمان شهدای دانشجو در بهشت زهرا، همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، سید محمدتقی طباطبایی در خصوص ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در روز 31 شهریور ماه همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس به همراه ریاست دانشگاه و معاونین به دیدار یکی از خانواده های معظم شهدا خواهیم رفت.

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی افزود: همچنین تفاهم نامه ای با موسسه باغ موزه دفاع مقدس در راستای حمایت مالی پایان نامه های دوره کارشناسی ارشد و دکتری با موضوع دفاع مقدس در این هفته منعقد خواهد شد تا دانشجویان گرایش بیشتری نسبت به دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت داشته باشند.

طباطبایی در خصوص دیگر برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی در راستای تکریم و گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس با همت بسیج دانشگاه آزاد اسلامی در سازمان مرکزی، برگزاری کارگاه توجیحی اساتید درس دفاع مقدس، برگزاری جلسه ای به منظور بررسی وضعیت درس دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر میرزاده و سردار کارگر و ... از جمله برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی در هفته دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه دانشگاه‌آزاد اسلامی دارای 300 شهید دفاع مقدس و مدافع حرم است، گفت: به همین منظور کتاب مشعل های هدایت با موضوع زندگینامه شهدای این دانشگاه تهیه شده که در هفته دفاع مقدس منتشر می شود، همچنین به منظور تقویت فرهنگ ایثار و شهادت و خدمت رسانی به ایثارگران ویژه نامه پیام ایثار نیز تدوین شده است.

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی همچنین به برنامه های واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: غبار روبی و گلباران یادمان شهدا، سرکشی و دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری مجالس قرآن خوانی و شب شعر و ... از جمله برنامه های واحدهای دانشگاه‌آزاد اسلامی در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس است.

به گفته طباطبایی؛ افتتاح یادمان شهدای دانشجو که با همت معاونت عمران و بودجه دانشگاه آزاد اسلامی در بهشت زهرا ساخته شده است، از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس است.

20101

کد خبر: 679331

وب گردی

وب گردی