21 رشته جدید تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد اردبیل

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل گفت: 21 رشته جدید دوره تحصیلات تکمیلی به رشته های این واحد دانشگاهی اضافه شده و از سال تحصیلی جدید دانشجو می پذیرد.

مهران داوری بینا افزود: در حال حاضر برای رشته های فوق دانشجو معرفی شده و از پذیرفته شدگان در این رشته ها ثبت نام بعمل می آید.

وی گفت: در مقطع کارشناسی ارشد 14 رشته و در مقطع دکترا 7 رشته اضافه شده که با توجه به معرفی دانشجو از طرف مرکز سنجش و آزمون دانشگاه آزاد اسلامی، پذیرفته شدگان از مهرماه سال جاری شروع به تحصیل می کنند.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل رشته های دوره دکترا را محیط زیست ـ آلودگی محیط زیست، مدیریت ورزشی ـ مدیریت راهبردی در سازمانها و رویدادهای ورزشی، ریاضی ـ آنالیز، شیمی- شیمی فیزیک، شیمی ـ شیمی آلی، آموزش زبان انگلیسی و زبان و ادبیات فارسی معرفی کرد.

وی اظهار کرد: مدیریت ورزشی- مدیریت بازاریابی در ورزش، روانشناسی تربیتی، مهندسی برق- الکترونیک قدرت و ماشین های الکتریکی، مهندسی برق - افزاره های میکرو و نانو الکترونیک، مهندسی برق- مخابرات میدان و موج، مهندسی برق- برنامه ریزی و مدیریت سیستمهای انرژی الکتریکی، مهندسی برق- سامانه های برقی حمل و نقل، مهندسی برق- سیستمهای الکترونیک دیجیتال، میکروبیولوژی، زیست شناسی- علوم سلولی و مولکولی، محاسبات نرم- ساختارهای جبر منطقی، علوم و فناوری نانو- نانو شیمی، فیتو شیمی و طراحی شهری رشته های جدید واحد اردبیل در مقطع کارشناسی ارشد است.

وی گفت: ثبت نام در رشته های بدون آزمون و با آزمون مقاطع دکترا، کارشناسی ارشد، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته و کاردانی در دانشکده های واحد در حال انجام است.

کد خبر: 679394

وب گردی

وب گردی