ناظم‌الشریعه: با قلبمان بازی می‌کنیم و سلطان آسیا هستیم

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان درباره بازی مقابل برزیل گفت: ما و برزیل هردو، بازی‌های زیبایی در فوتسال به نمایش می‌گذاریم.

به گزارش ایسکانیوز از سایت فدراسیون فوتبال، محمد ناظم الشریعه درباره حضور ایران در مرحله گروهی و مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی فوتسال کلمبیا در نشست خبری پیش از مسابقه برابر برزیل گفت: در مرحله گروهی، در یکی از سخت‌ترین گروه‌ها قرار داشتیم. گروه بسیار سختی بود چرا که در یک گروه، 3 تیم قهرمان از قاره‌های اروپا، آسیا و آفریقا حضور داشتند. ضمن اینکه آذربایجان که در جام ملت‌های آسیا عملکرد خوبی از خود نشان داده بود و یکی از حریفان سرسخت ما محسوب می‌شد. همچنین به دلیل کمبود بازی تدارکاتی، آن‌طور که مد نظرمان بود نتیجه نگرفتیم. اکنون شرایط‌مان خیلی بهتر شده و خوشحالیم که در جمع برترین‌های فوتسال دنیا قرار داریم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا انتظار داشتید به عنوان تیم سوم به مرحله یک هشتم نهایی صعود کنید، عنوان کرد: هدف‌گذاری ما این بود که به عنوان تیم دوم بالا بیاییم اما روبه‌روی آذربایجان و اسپانیا نتایج مد نظرمان را کسب نکردیم و نهایتاً به عنوان تیم سوم به مرحله بعدی راه یافتیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در خصوص بازی مقابل برزیل که عنوان قهرمانی جهان را دارد و ایران قهرمان آسیا است، تصریح کرد: برزیل یکی از برترین‌های دنیا است و قهرمانی چندین دوره از رقابت‌های جام جهانی را در کارنامه دارد. تیم ملی فوتسال ایران دائماً با برزیل بازی‌های مختلفی برگزار کرده است. در مسابقات گرندپریکس، تورنمنت‌های مختلف و حتی بازی‌های تدارکاتی به مصاف این تیم رفته‌ایم و معتقدم فوتسال ما به فوتسال برزیل بسیار نزدیک است. ما مانند برزیل فوتسال زیبایی بازی می‌کنیم و دلیلش این است که ما با قلب خود بازی می‌کنیم.

ناظم‌الشریعه در ادامه درباره ترکیب تیم ایران مقابل برزیل اظهار داشت: مسلماً برزیل سبک خاص خود را دارد و ما نیز با بازی که به نمایش می‌گذاریم، سعی خواهیم کرد تا فوتسال زیبایی بازی کنیم و سیستمی را در زمین به کار ببریم که بهترین نمایش را اجرا کند.

وی در ادامه در پاسخ به سؤال خبرنگاری که پرسید برزیل نقاط قوت بسیار و احتمالاً نقاط ضعف کمتری دارد و شما چه برنامه‌ای برای نقاط ضعف احتمالی این تیم دارید خاطرنشان کرد: بدون شک ما هم برنامه‌ریزی‌های خاص خود را داریم که آن را در جریان بازی به نمایش می‌گذاریم.

وی درباره محرومان تیم ایران مقابل برزیل تصریح کرد: قدرت بهادری در بازی برابر اسپانیا مصدوم شد و در بازی‌های جام جهانی نمی‌توانیم از او استفاده کنیم اما بازیکن محروم نداریم و سعی می‌کنیم بهترین بازی را از خود به نمایش بگذاریم.

ناظم الشریعه در پایان در پاسخ به این سؤال که به عنوان تیمی که سابقه بسیار زیادی دارد و قهرمان آسیا است، فکر می‌کنید آیا حریف و رقیبی جدی برای ایران در این قاره وجود دارد یا خیر، گفت: فوتسال در آسیا به سرعت در حال پیشرفت است. تیم‌های ژاپن، تایلند، ازبکستان و اخیراً ویتنام و استرالیا سرمایه‌گذاری بسیار زیادی کرده‌اند و بدون شک فوتسال در آسیا جایگاه بالایی دارد. در آینده علاوه بر ایران که سلطان آسیا است، تیم‌های فوق نیز می‌توانند موفق باشند.

607/602

کد خبر: 679398

وب گردی

وب گردی