اعلام زمان بندی و ثبت نام دانشجویان جدیدالورود مقطع کارشناسی دانشگاه علم و صنعت ایران

مراسم ثبت نام و آیین استقبال از دانشجویان جدیدالورود مقطع کارشناسی ، 5 مهرماه در دانشگاه دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می شود. 

به گزارش ایسکانیوز، مطابق برنامه ریزی های انجام شده، پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی دانشگاه علم و صنعت ایران، روز دوشنبه 5 مهرماه 1395 در دانشگاه ثبت نام می کنند و سپس به روال سالهای گذشته، در اردوی معارفه سه روزه دانشگاه که در محل اردوگاه امام خمینی (واقع در لواسانات) برگزار می شود، حضور می یابند.
بر اساس این گزارش، زمان ثبت نام از ساعت 14-8 روز دوشنبه 5 مهرماه 1395 خواهد یود و دانشجویان جدیدالورود ‌‌تمامی رشته های مقطع کارشناسی این دانشگاه، در محل مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) پذیرش خواهند شد.

لازم به ذکر است همایش اولیای دانشجویان ورودی جدید مقطع کارشناسی نیز 5 مهرماه در سالن آمفی تئاتر شهید بهرامی و با سخنرانی تعدادی از مسئولان دانشگاه برگزار خواهد شد.
همچنین برای تشکیل پرونده و ثبت نام دانشجویان باید مدارک زیر را به همراه داشته باشند:
- شش قطعه عکس 4×3 جدید (پشت نویسی شده با درج نام و نام خانوادگی، کد ملی و رشته تحصیلی)
- اصل و تصویر کارت ملی (تصویر بر روی کاغذ A4باشد)
- اصل شناسنامه عکسدار و یک برگ تصویر از تمام صفحات آن (کلیه تصویرها بر روی کاغذ A4 باشد)
- اصل مدرک پیش‏دانشگاهی و ریز نمرات آن و در دو نسخه تصویر آن
- اصل مدرک پایان تحصیلات متوسطه و ریز نمرات آن و در دو نسخه تصویر آن
- رسید درخواست تائیدیه ارزش تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی (دو رسید)
همچنین دانشجویان باید با در دست داشتن مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی، به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه و تأئیدیه ارزش تحصیلی را به صورت جداگانه درخواست و قبوض آن را در زمان ثبت نام، تحویل نمایند.
بعلاوه ارائه اصل و تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای داوطلبانی که دارای کارت پایان خدمت و یا معافیت هستند الزامی است.
لازم به ذکر است دانشجویان توجه داشته باشند کپی تمامی مدارک تحصیلی تحویلی خود را که شامل مدرک دیپلم، پیش دانشگاهی و ریز نمرات آن) جهت مصارف شخصی خود، تصویر برابر با اصل تهیه و نزد خود نگهداری نمایند زیرا مدارک فوق عودت داده نمی شود.
20103/601

کد خبر: 679399

وب گردی

وب گردی