پیام رییس مرکز پژوهشهای مجلس به مناسبت هفته دفاع مقدس

رییس مرکز پژوهش‌های مجلس طی پیامی فرارسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

به گزارش ایسکانیوز، کاظم جلالی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، از حماسه سازان این جهاد مقدس، خانواده شهدا، آزادگان و جانبازان گرانقدر، رزمندگان ، جهادگران ، فرماندهان و اعضای سپاه ، ارتش و بسیج تجلیل نمود.

متن پیام جلالی ، رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی به شرح ذیل است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

هفته دفاع مقدس فرصت ارزشمند و گرانبهایی جهت واکاوی دوران حماسه و افتخاری است که همواره یاد و خاطره آن با نام دوران دفاع مقدس در اذهان و افکار ملت ایران اسلامی تداعی کننده رشادت‌ها و ایثارگری‌های حماسه‌سازان و دلیران و فرزندان این مرزوبوم است. سال‌هایی که با مقاومت و سلحشوری رزمندگان غیور میهن اسلامی، افسانه شکست‌ناپذیری و سلطه‌گری قدرت‌های جهانی به‌ویژه آمریکای جنایتکار را باطل و برتری ایمان و اراده ملت استوار ایران را به عنوان یکی از عبرت‌های بزرگ تاریخ معاصر به ثبت رسانده است.

دفاع مقدس در تاریخ ایران اسلامی اقیانوس عظیم و ژرفی است که موج‌های بیکران آن تلالو روشنی دشت‌های سوزان جنوب و قله‌های مرتفع غرب این میهن اسلامی‌ است، حماسه‌ای که به استحکام و رشد انقلاب اسلامی انجامید و آثار روشن آن تا سال‌ها روشنگر مسیر ملت بزرگوار این سرزمین خواهد بود.

اکنون در سالگرد دوران دفاع مقدس، پیشرفت های چشمگیر ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف پیام دیگری از تداوم حماسه در سنگر علم و ایمان و عمل از روزهای دفاع مقدس را به همراه دارد، دستاوردهایی که با همت و تلاش جوانان انقلابی، متعهد و متخصص این مرزوبوم رقم خورده است و امید است تا امتداد آن به تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی به ویژه در حوزه اقتصاد مقاومتی در سال «اقتصادمقاومتی، اقدام و عمل» در جهت رفع مشکلات معیشتی ملت بزرگ ایران اسلامی منتهی گردد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) و همه شهدای جنگ تحمیلی این هفته را به رهبر معظم انقلاب، ملت غیور ایران و به ویژه جانبازان، آزادگان، خانواده معزز شهدا، رزمندگان، جهادگران، فرماندهان و اعضای سپاه ، ارتش و بسیج تبریک عرض نموده، سعادت، سربلندی و پیروزی ایشان و یکایک مردم ایران را از خداوند متعال مسئلت می‌‌نمایم.

201/201

کد خبر: 679444

وب گردی

وب گردی