سردار جزایری: اقتدار تسلیحاتی، ابزار قدرت هر کشوری است

معاون ستادکل نیروهای مسلح گفت: کشور ما دشمنان شروری دارد که لازمه مقابله با آن‌ها قدرتمند بودن است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، سردار سرتیپ سید مسعود جزایری معاون ستاد کل نیروهای مسلح درباره سازوکار و اهمیت ارتقای توان دفاعی جمهوری اسلامی گفت: کشور ما دشمنان شروری دارد که لازمه مقابله با آن‌ها قدرتمند بودن است.

وی افزود: یکی از ابزار قدرت در هر کشور و نظامی، قدرت و اقتدار نظامی و تسلیحاتی است و خوشبختانه جمهوری اسلامی در این مولفه بسیار قدرتمند است و همان‌طور که در گذشته یک روند موفقیتی را داشتیم در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

معاون ستادکل نیروهای مسلح تصریح کرد: مساله پیشرفت در همه عرصه‌ها از جمله عرصه نظامی باید رخ دهد و امید است که این پیشرفت هرچه بیشتر رخ دهد.

افزایش توان دفاعی و تهاجمی دریاپایه سپاه پاسداران

تسنیم همچنین به نقل از فرمانده نیروی دریایی سپاه نوشت: رژه بندرعباس یک پیام داشت و آن این بود که ایران توان دفاعی و تهاجمی خود را در حوزه دریاپایه افزایش داده است.

دریادار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران امروز در حاشیه مراسم رژه بزرگ نیروهای مسلح در بندرعباس، با بیان اینکه حدود 450 شناور از نیروهای مردمی و بومی، ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دریابانی ناجا در این رژه دریایی حضور داشتند، گفت: حجم انبوهی از شناورهای موشک‌انداز سپاه از جمله عاشورا، ذوالفقار و طارق امروز به رژه دریایی پرداختند و علاوه بر اینها نیز هلی‌کوپترهای سبک بر فراز این شناورها به پرواز درآمدند.

وی با بیان اینکه رژه امسال برای نخستین‌بار با حجم گسترده‌ای در بندرعباس برگزار شد، افزود: امسال برای نخستین‌بار رژه هوایی جنگنده‌ها نیز بر فراز آسمان خلیج فارس در روز 31 شهریور شکل گرفت.

فرمانده نیروی دریایی سپاه درباره پیام رژه امسال بندرعباس نیز گفت: رژه امروز پیام اساسی دارد و آن این است که با توجه به اینکه آمریکا در چند سال اخیر نوک تهدیدات خود به سمت جمهوری اسلامی ایران را در دریاپایه قرار داده، ما امروز توان دفاعی و تهاجمی و البته گوشه‌ای از این توان را به نمایش گذاشتیم.

202/201

کد خبر: 679447

وب گردی

وب گردی