تجلیل از 9 بازنشسته دانشگاه آزاد اسلامی یزد/تصاویر

در آیینی با حضور دانشگاهیان از زحمایت 9 کارمند بازنشسته دانشگاه آزاد اسلامی یزد تجلیل شد. سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در این مراسم گفت‌: همکارانی که امروز به آنان بازنشسته می‌گوییم، هر کدام برای شکل گرفتن این دانشگاه به اندازه چند نفر تلاش کرده‌اند.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر معصومه طباطبایی در این مراسم که در مسجد شهید صدوقی (ره) دانشگاه آزاد اسلامی یزد برگزار شد، با تبریک عید غدیر، عید بزرگ شیعیان اظهار کرد: عید غدیر یکی از مهمترین اعیاد شیعیان است و از خداوند می‌خواهم ما شیعیان را پیرو همه روش‌های زندگی حضرت علی (ع) قرار دهد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد با توجه به وضعیت دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی یزد گفت: با تلاش همکاران روابط عمومی و حوزه آموزش وضعیت پذیرش دانشجو خوب بوده و با شرایطی که اعلام نتایج کنکور سراسری صورت پذیرفته، فرصت مغتنمی است تا کارکنان و دانشگاهیان متقاضیان بیشتری را به دانشگاه هدایت کنند و به تبیین خدمات خوب دانشگاه و کسر شهریه و امکانات بی‌نظیر دانشگاه آزاد اسلامی یزد بپردازند.

سرپرست واحد یزد، زحمات کارکنان که به افتخار بازنشستگی نایل شده‌اند را یادآور شد و ادامه داد: هر چند برگزاری این جلسه جوابگوی زحمات و تلاش خالصانه آنان نیست ولی امیدوارم آینده خوبی داشته باشند، همان‌گونه که آینده خوبی برای دانشگاه رقم زدند.

حجت الاسلام محمدی مهدی حرزاده مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان یزد نیز با تبریک واقعه غدیر، آغاز هفته دفاع مقدس را گرامی داشت و گفت: هفته دفاع مقدس به خاطر تهاجم و حمله‌ای که به کشور عزیزمان شد، به این نام شناخته می‌شود چراکه ایران در جنگ تحمیلی فقط به دفاع از خود پرداخت و با برکت قرآن، انقلاب و نفس الهی حضرت امام (ره) بالاترین و پرافتخارترین درجه رشادت مردم ایران در طول تاریخ ثبت شد.

در این مراسم حسن منصوری یکی از بازنشستگان با گرامیداشت یاد مرحوم علی سلطانی بنیانگذار دانشگاه آزاد اسلامی یزد خواستار توجه ویژه دانشگاه به امور بازنشستگان و تشکیل جلساتی به منظور گردهمایی آنان و حضور در دانشگاه و تعویض نام بازنشسته به پیشکوست دانشگاه شد که این پیشنهاد با تشویق همکاران روبرو شد.

از حواشی جالب و تحسین برانگیز این جلسه تقدیم گل از سوی فرزند محمدرضا فصاحت یکی از بازنشستگان بود که متعاقبا از سوی وی دسته گل به ریاست دانشگاه تقدیم شد.

حسن منصوری، محمدرضا فصاحت، مرتضی قلی یزدانی، علی محمد حیدری، حسن جلالی، کاظم اسلامی، حسن خواجه منصوری، اکبر سالاری و محمود مقیمی از همکارانی بودند که به افتخار بازنشستگی نایل آمدند.

20101

کد خبر: 679477

وب گردی

وب گردی