ویژه های هفته دفاع مقدس در تلویزیون

شبکه سه سیما به مناسبت هفته دفاع مقدس،ویژه برنامه هایی را تهیه و پخش خواهد کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی شبکه سه سیما،این شبکه به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس و با هدف بزرگداشت رشادت ها ی شهدا و جانبازان ، ویژه برنامه هایی را تهیه و پخش خواهد کرد:

*طلوع حماسه
طلوع حماسه در 7 قسمت 25 دقیقه ای کاری از گروه فرهنگ و معارف اسلامی شبکه سه به تهیه کنندگی میر کیوان خلیل پور است که با حضور هفت رزمنده پرتوان دفاع مقدس که در طول هشت سال حضور فعال و مهمی داشته اند ، مسائل شخصی ، خانوادگی ،فعالیت ها و خاطرات دفاع مقدس را بیان می کنند و به تحلیل و بررسی عملیات دفاع مقدس می پردازند. به روایتی دفاع مقدس از دریچه دید این عزیزان به تصویر کشیده می شود . .این برنامه از چهارشنبه 31 شهریور ، هر روز ساعت 12:40 از شبکه سه سیما پخش خواهد شد .

*سروهای سرزمین من
مجموعه" سروهای سرزمین من" در 7 قسمت 45 دقیقه ای کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیما به تهیه کنندگی علیرضا جلالی و حمید آخوندی است .
هر قسمت از این مجموعه ،شامل گفتگو با رزمنده شناسایی شده دوران دفاع مقدس و خاطرات عکاس خالق اثر اختصاص دارد .همچنین حمید آخوندی به عنوان مجری برنامه با کارشناس نظامی که در عملیات دفاع مقدس حضور داشتند به گفتگو می پردازد . ضمنا در هربرنامه برای یادبود شهید شناسایی شده آن عملیات نیز آیتمی خاص پخش خواهد شد . .این برنامه از چهارشنبه 31 شهریور، هر شب از ساعت 19:50 روانه آنتن شبکه سه خواهد شد .

*شناسنامه
این برنامه کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیما به تهیه کنندگی محمد صراف است که اجرای آن را محمدحسین رنجبران برعهده دارد . "شناسنامه" در هر قسمت زندگینامه و کارنامه فعالیت های سیاستمداران، مسئولان و چهره های شاخص در عرصه های مختلف در دوران قبل و بعد از انقلاب اسلامی ایران را بررسی می کند.


*قصه های ماندگار
- این میان برنامه در3 قسمت 7 دقیقه ای به تهیه کنندگی حسین بختیاری ، نویسندگی و کارگردانی شهرام کهرابی است.این برنامه خاطرات رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس بصورت استوری گراف به همراه مستندی از جنگ تحمیلی را به تصویر می کشد.


*پایی که جاماند
این برنامه به بازخوانی کتاب " پایی که جاماند" به نویسندگی سید ناصر حسینی پور ، و تعدادی از آزادگان و جانبازان دفاع مقدس می پردازد .پایی که جا ماند خاطرات دوران اسارت سید ناصر حسینی پور جانباز و آزاده دفاع مقدس است که در این ایام هر شب از شبکه سه سیما پخش می شود . تهیه کنندگی برنامه راسهراب تازیکه وکارگردانی برنامه بر عهده حسین بیات است.

برنامه های روتین " حالا خورشید" ، " مردم چی میگن" و مسابقه" جدول" نیز به مناسبت این ایام هر روز موضوعات خود را با موضوع دفاع مقدس همراه خواهند کرد.

508502

کد خبر: 679494

وب گردی

وب گردی