رییس واحد سمنان: برای داشتن دانشگاهی موفق باید مخاطبینی راضی داشت

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان رمز موفقیت دانشگاه در جذب دانشجو را افزایش رضایتمندی نزد مخاطبین دانست.

به گزارش ایسکانیوز، شاهرخ رنجبر بهادری در آیینی که به مناسبت گرامیداشت عید سعید غدیر خم که در واحد سمنان برگزار شد، بیان کرد: امروز با توجه به کاهش داوطلبان تحصیل در دانشگاه از یک‌سو و افزایش شمار دانشگاه‌ها در کشور، حق انتخاب برای داوطلبین فراهم‌شده و هر داوطلب قادر است بر اساس علاقه و محل نسبت به انتخاب دانشگاه خود اقدام کند.

وی گفت: در این شرایط بدون شک افزایش رضایت‌مندی و ارتقای کیفیت آموزش می‌تواند برگ برنده مراکز آموزش عالی در جذب دانشجو باشد.

بهادری که در جمع کارکنان و هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی سمنان سخن می‌گفت افزود: پاسخ‌گویی شفاف، پذیرش با روی باز و احترام متقابل سه اصلی است که کارکنان و هیات علمی باید در برخورد با دانشجو و خانواده‌ آنان از خود بروز دهند.

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آینده دانشگاه آزاد اسلامی گفت: آینده فراروی دانشگاه روشن است و این دانشگاه تلاش دارد تا با عبور از دانشگاه نسل اول و دوم و دستیابی به دانشگاه کارآفرین خود را از وابستگی صرف به شهریه دانشجو عبور کند.

آیین گرامیداشت عید سعید غدیر خم در دانشگاه آزاد اسلامی سمنان با تجلیل از سادات دانشگاه و مولودی‌خوانی، پخش کلیپ و نمایش طنز در این واحد دانشگاهی همراه بود.

یکی از برنامه‌های ویژه این آیین ورود پرچم متبرک به ضریح مطهر امام علی (ع) بود که پس از چرخیدن در سالن محل برگزاری برای نصب در مسجد حضرت زهرا (س) به این محل منتقل شد.

20101

کد خبر: 679578

وب گردی

وب گردی