بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تبریز بیانیه ای به مناسبت پیروزی مقاومت غزه صادر کرد.


متن این بیانیه به شرح زیر است:

" يا أَيُّهَا الَّذينَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ يَنصُركُم وَيُثَبِّت أَقدامَكُم "
"ای کسانی که ایمان آورده‌اید! اگر (آیین) خدا را یاری کنید، شما را یاری می‌کند و گامهایتان را استوار می‌دارد "

سوره مبارکه محمد آیه ۷

اراده پولادین و مقاومت جانانه مردم مظلوم غزه بار دیگر رژیم کودک کش صهیونیستی را به زانو درآورد که این نمونه‌ای از نصرت الهی است. آنچه در این راه دشوار تحمل مصیبت‌های وارده بر مردم داغ‌دیده غزه را آسان می‌کند، ایمان و یقین به وعده‌های برحق الهی و اعتماد به مقاومت اسلامی است. جمهوری اسلامی بر پایه حمایت از مظلوم، پشتیبان همیشگی و حقیقی مردم مظلوم فلسطین بوده و خواهد بود, نمونه بارز این حمایت‌ها تأکید رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اخیر خود به تسلیح کرانه باختری در کنار غزه بود و در این راستا بسیج دانشجویی به‌عنوان یک نیروی ولایی ضمن تبریک این پیروزی خدمت رهبری معظم انقلاب و تمام آزادیخواهان جهان طبق فرامین ایشان بر یاری و پشتیبانی همه‌جانبه از ملت غیور و مقاوم فلسطین تأکید دارد.

بدون شک تحمیل شروط مقاومت بر اسرائیل غاصب ثمره‌ی رشادت‌ها و مجاهدت‌ها و از خود گذشتگی‌های هزاران شهید و مجروح است که توانستند در مقابل اقدامات غیرانسانی رژیم صهیونیستی ایستادگی کنند و با این پیروزی نشان دادند که تنها راه مقابله با رژیم منفور اسرائیل مقابله قاطعانه و مسلحانه است که بارها مورد تأکید رهبر انقلاب هم قرارگرفته است.

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اعلام حمایت از استمرار این حرکت در سرزمین‌های فلسطینی و همدردی با خانواده‌های آسیب‌دیده بر این باور است که پیروزی در این جنگ و جنگ‌های هشت ‌روزه و بیست‌ودو روزه زمینه‌ای برای پیروزی کامل مقاومت بر اشغالگران متجاوز و آزادی کامل سرزمین مقدس فلسطین خواهد بود.
کد خبر: 67958

وب گردی

وب گردی